В “Укрпошті” розповіли, куди ідуть кошти від продажу марок

Перша благодійна марка “Пес Патрон”, тираж якої запустили у продаж 1 вересня, має за мету зібрати понад 60 млн грн на машину для розмінування дороги. Про це повідомив гендиректор “Укрпошти” Ігор Смілянський. За його словами, це буде найбільша благодійна подія, яку робить “Укрпошта”.

“Рано-вранці в одній зі шкіл України разом з Патроном запустили марку, він лапкою запустив. А о 13.00 на Майдані він разом з рятувальниками, ДСНС, ми офіційно запустимо цю марку (вже запустили — ред). Це буде перша велика благодійна марка і воєнного часу. Ми збираємо на машину для розмінування. Це потужна машина, яка допоможе Патрону швидше розміновувати ті міни, які є. Частину коштів використаємо на допомогу притулкам тварин по всій країні”, — сказав Смілянський.

За його словами, акцент буде на тих притулках, які розміщені в прифронтових зонах.

Гендиректор “Укрпошти” також розповів про те, куди пішли виручені від попереднього продажу марок кошти.

“Частина з виручених 5 млн грн від продажу марок — це дохід “Укрпошти”. Оскільки марка — це засіб оплати, то, по суті, це наше зобов’язання надіслати ці листи, якщо хтось приклеїть таку марку. Зрозуміло, що не так багато клеять. Значну частину ми використали на благодійність”, — сказав Смілянський.

За його словами, придбали значну кількість дронів, два комп”ютерні класи: один в Бородянці, один в Іванкові в Чернігівській області для дітей. Спільний Фонд з Київською школою економіки має сім напрямків, зокрема, це допомога ЗСУ, на освітні цілі та інше.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook