Сьогодні, директор “Укрпошти” Ігор Смілянський повідомив, що “Укрпошта” презентує нову марку “Kalush”.
Про це інформує Місто.
“Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на “Азовсталі”. Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: Save Mariupol, save Azovstal now!” — написав Смілянський.
Він додав, що “Укрпошта” виконує свою обіцянку, яку дала рік тому, і презентує марку “Kalush”, бо це “ще один символ війни та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими”.
Спецпогашення марки відбудеться 10 квітня в Калуші Івано-Франківської області разом із лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками.Також пройде погашення штемпелем “Перший день” у Києві. Одночасно із цим відбудеться запуск продажу марки у відділеннях по всій країні.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook