Учора на конференції у приміщенні центру “Квадрат” було презентовано туристичний бренд Вінниці.
Минулий рік ми присвятили сільському туризму, цей рік – міському. Кожний окремий напрямок і всі підвиди туризму (діловий, подієвий, гастрономічний, оздоровчий) потребують своїх комунікацій. Без цього далі неможливо розробляти туристичні продукти і їх правильно представляти як на національному, так і на міжнародному ринку,
– зазначив на презентації Іван Ліптуга – президент Національної туристичної організації України.
Розробляли туристичний бренд Вінниччини протягом двох років. Загалом було 9 варіантів, з яких обрали один, який і презентували. Обрана айдентика побудована на інтуїтивно зрозумілих та простих елементах. Приміром, літера V є першою літерою назви регіону англійською, а також серце, яке можна побачити в географічних контурах області. Поєднання цих двох елементів створює графічну композицію, яка має декілька варіантів інтерпретацій для різних видів маркетингових комунікацій та просування кожного виду туризму. Завдяки розробленому символу планують підвищити туристичну впізнаваність Вінницької області серед українців.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook