У козятинському ЦНАПі відвідувачі смайликами оцінюють якість обслуговування

Електронна черга почала працювали у Центрі надання адміністративних послуг Козятинської міської ради. Сам Центр модернізували у рамках Програма «U-LEAD з Європою».

– Робимо адмінпослуги більш доступними для людей – для цього модернізуємо міський ЦНАП та постійно працюємо над його вдосконаленням. Одна із новинок – електронна черга, – зазначив мер міста Олександр Пузир. – Ця система надасть можливість підвищити рівень обслуговування відвідувачів адміністративного центру, скоротити термін перебування відвідувачів у черзі або провести попередній запис.

Принцип електронної черги наступний: спеціальний термінал видає кожному відвідувачу талончик з номером. Коли ця цифра засвітиться на моніторі – можна підходити до адміністратора, аби звернутися за необхідною послугою або консультацією.

Електронна система керування чергою оснащена звуковим оповіщенням. Роблять голосове повідомлення кожному клієнту, коли настає час для його прийому. Також у приміщенні забезпечується вільний Wi-Fi.

Отримавши послугу чи консультацію, відвідувач може оцінити якість обслуговування, вкинувши «усміхнений» чи «похмурий» смайлик до відповідної скриньки.

– Робочий процес став більш організований, а можливість конфліктів у черзі знизилась до мінімуму, – прокоментувала начальниця Управління «ЦНАП у м.Козятині» Оксана Бортняк. – Це підвищить довіру до нашої роботи та працівників.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.