Пандемія коронавірусу змінила в нашій країні багато чого, але не змогла перешкодити реалізації благодійних проєктів соціально орієнтованого бізнесу. Як і торік, на початку осені компанія «АТБ», що є багаторічним лідером українського ритейлу, провела традиційну акцію зі збирання коштів і закупівлі сучасного медичного обладнання для дитячих обласних лікарень по всій Україні. Масштаб проєкту «БлагоДій», ініціатором якого став спеціально створений для системної підтримки найбільш незахищених верств населення Благодійний фонд «АТБ», величезний – він відбувався одночасно у всіх супермаркетах найбільшої вітчизняної торговельної мережі.
У кожному куточку нашої країни, включаючи й Вінницьку область, на касах дискаунтерів «АТБ» клієнтам пропонували за символічну суму придбати яскравий аркуш зі схемою оригамі, зі складанням якого впорається навіть дитина дошкільного віку. Кожен із більш ніж чотирьох мільйонів клієнтів торговельної мережі протягом місяця міг купити необмежену кількість таких аркушів: скільки вважав за потрібне або ж скільки дозволяли фінансові можливості. Для тих, хто раніше не захоплювався цим східним мистецтвом, автори запропонували QR-код із посиланням на докладну інструкцію зі складання оригамі. Усі зібрані в межах проєкту гроші Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ» спрямував на надання цільової підтримки дитячим лікувальним відділенням і закладам країни.
Наприклад, небайдужі клієнти, що купуть товари в супермаркетах «АТБ» у нашій Вінниці й області, допомогли зібрати 76 тисяч гривень. На цю суму Благодійний фонд «АТБ» придбав для Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні сучасні шприцеві одноканальні насоси UAB Viltechmeda (модель Aiteces 2016 Sep 10 Splus).
Це обладнання дороге. Завдяки таким інструментам, які отримали медики, тисячі маленьких пацієнтів, яким вчасно змогли допомогти медики, одержать шанс на здорове та щасливе життя.
У нашій області є чимало дітей із серйозними захворюваннями, лікування яких, на жаль, не по кишені ні їхнім батькам, ні країні, яка переживає непрості у фінансовому плані часи та продовжує боротися із COVID-19. Порятунком у такій ситуації стає підтримка соціально орієнтованого та патріотичного бізнесу.
«Проєкт унікальний тим, що він проходив у всіх магазинах мережі «АТБ» в Україні. Ми вдячні нашим покупцям за небайдужість. Разом із вами нам вдалося зібрати значну суму, яку ми інвестували в здоров’я нації», – розповів Сергій Демченко, керівник Всеукраїнського благодійного фонду «АТБ».
Багато років будучи галузевим лідером, компанія надихає на добрі справи не тільки мільйони своїх постійних клієнтів, але й партнерів по бізнесу, а також інших гравців на ринку ритейлу. Для надання системної допомоги тим, хто її найбільше потребує, в 2017 році створили Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ». Він акумулює зібрані кошти, після чого до них компанія додає свій благодійний внесок. Цю суму спрямовують на закупівлю медичного обладнання й адресну допомогу найбільш незахищеним верствам населення. Компанія системно допомагає родинам воїнів, загиблих на Донбасі, багатодітним родинам, що опинилися у складних життєвих ситуаціях, людям, які постраждали від стихійного лиха, і багатьом іншим.
Не встигнув фінішувати благодійний проєкт «БлагоДій», як компанія «АТБ» і Всеукраїнський благодійний фонд розпочали реалізацію нової соціальної ініціативи. Акція «Мене це стосується. А тебе?» вже стартувала в магазинах найбільшої української торговельної мережі. Її мета – збирання коштів для надання допомоги онкохворим малюкам. Обличчями проєкту стали українські зірки Ольга Полякова та Михайло Хома (DZIDZIO). На касах супермаркетів «АТБ» покупцям пропонують за символічну ціну (5 і 7 гривень) придбати акційні мінішоколадки та пакетики чаю.
Усі гроші від реалізації такої продукції, а також по 0,5 грн. від вартості позначених спеціальними цінниками акційних товарів, наданих партнерами проєкту, передадуть на лікування онкохворих малят – підопічних фонду «Таблеточки». Щорічно в нашій країні рак діагностують у тисячі дітей. На жаль, за статистикою одужує менш ніж половина з них. Проте тепер є надія, що завдяки зусиллям соціально орієнтованого бізнесу та нас із вами ці сумні цифри можуть змінитися.
«Не треба бути зіркою, щоб займатися благодійністю…» – скромно прокоментувала свою участь у проєкті «Мене це стосується. А тебе?» Ольга Полякова.
Автор Ольга Прошак
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook