На неполадки валідаторів у транспорті чи збої е-квитків можна поскаржитися у чат

Наприкінці грудня у телеграмі з’явився спеціальний чат, приєднавшись до його вінничани можуть сигналізувати про ті чи інші неполадки при оплаті за проїзд картками.

«Якщо ви помітили збої в роботі системи – долучайтесь до нашого чату в Telegram – t.me/Vinnytsiakartservis та повідомляйте про все. Давайте працювати над нашим містом разом», – звертається до містян адміністрація підприємства «Вінницякартсервіс», яке й займається впровадженням е-квитка у Вінниці.

Одна з проблем при оплаті карткою за проїзд, на яку скаржилися пасажири – це те, що з «гаманця» списувалися аж ніяк не 4 гривні, які коштує разовий проїзд.

«У зв’язку із виникненням запитань щодо разового списання коштів у розмірах, які не відповідають вартості проїзду (трамвай, тролейбус, 4 грн) й перевищують її, повідомляємо: банківські транзакції при оплаті в громадському транспорті мають обмеження й контролюються банком, а у випадку збоїв, подібних до вищевказаного, кошти повернуться впродовж 1-7 днів, залежно від банку емітенту картки. Тож не хвилюйтесь. Якщо ви потрапили в таку ситуацію – кошти будуть автоматично й обов’язково поверненими», – інформували у КП «Вінинцякартсервіс».

Жваве обговорення роботи валідаторів у транспорті і роботи е-квитка також відбувається у Фейсбук на сторінці «Муніципальна картка вінничанина». Одна зі скарг – непрацюючі валідатори або те, що прикладаючи картку – плата за проїзд не списується.

«Якщо пише зміна відкрита – це означає що водій не відкрив маршрут – на валідаторі повинно бути написано – оплата проїзду. На жаль, ми не встигаємо і фізично не можемо контролювати усіх водій та транспортну компанію, чиїми працівниками вони є. Ми вже неодноразово спілкувалися із ними, але досі подібні ситуації трапляються. Тому й просимо, по можливості, повідомляти нам. А якщо пише просто зміна відкрита – можете сміливо підходити до водія і просити відкрити маршрут для здійснення оплати Муніципальною карткою чи БК», – пояснюють авторові запитання.

Також адміністрація «Вінницякартсервіс» просить пасажирів: якщо повідомляєте про збої чи неполадки у системі роботи е-квитка, обов’язково вказуйте номер борту транспорту.

  • Він зазначається на кабіні водія та на самому трамваї , складається із трьох цифр. Просто без номеру борту ми не зможемо швидко знайти трамвай, дізнатись у чому проблема та вирішити її, – пояснюють на підприємстві.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook

403 0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.