Вінницькі міські сервісні центри Пенсійного фонду зосередили в собі основні зміни в роботі усіх відділів обслуговування громадян Фонду області в умовах карантину.
“Цій темі було приділено особливу увагу під час засідання колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області”, — інформує Вінницька обласна державна адміністрація.
Заступниця начальника Вінницького відділу обслуговування громадян № 2 Тетяна Скорік поінформувала учасників заходу про основні нюанси роботи підрозділу.
За її словами, під час карантину суттєво збільшилась кількість громадян, які користувались онлайн послугами Фонду.
Вона повідомила, що після пом’якшення карантину, прийом громадян проводиться виключно за попереднім записом: через «Персональний кабінет» на сайті Вінницької міської ради або за телефонами рецепції «Прозорого офісу».
Клієнтів обслуговують після температурного скринінгу та за наявності у них захисних масок та рукавичок.
Окрім того, на робочих місцях спеціалістів встановлено скляні екрани, що дає можливість тримати дистанцію та захистити працівника.
Усі консультації з питань пенсійного забезпечення надаються виключно в телефонному режимі спеціалістами обласного контакт-центру, що суттєво зменшує кількість звернень до відділу обслуговування громадян.
Так, з 12 по 21 травня відділом надано 1248 послуг.
«Злагоджена робота фронт- та бек- офісів дозволила тримати на контролі звернення, які потребують негайного втручання, та уникнення прострочення термінів при подачі заяв на призначення пенсій», – підсумувала начальник Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області Олена Корчака.
Нагадаємо, Вінничани задекларували минулорічних доходів на 851 млн грн.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook