Після смерті працівника в Козятині “Укрзалізниця” пояснила, чому на вокзалах немає медиків

“Укрзалізниця” відповіла на запит Суспільне Вінниця щодо надання медичної допомоги на залізничних вокзалах, зокрема в Козятині, де 30 вересня помер працівник підприємства Сергій Кузик, інформує Місто.

У компанії повідомили, що на вокзалах із найбільшими пасажиропотоками, серед яких і Козятин, встановлені дефібрилятори — загалом 44 прилади. Також зазначається, що працівники “Укрзалізниці”, включно з членами поїзних бригад та персоналом вокзалів, проходять курси домедичної допомоги.

“АТ ‘Укрзалізниця’ дбає про безпеку працівників і пасажирів, вживає для цього відповідних заходів. Поїзди обладнані аптечками для надання першої допомоги. Крім того, на вокзалах із найбільшими пасажиропотоками встановлені дефібрилятори, кількість яких поступово оновлюється”, — йдеться у відповіді компанії.

Запит Суспільне Вінниця стосувався відсутності медпункту на вокзалі Козятина, де стався трагічний інцидент, а також планів компанії щодо відкриття чи відновлення медичних пунктів на ключових станціях.

Нагадаємо, 30 вересня 2025 року на вокзалі Козятина помер залізничник Сергій Кузик, який працював там понад 30 років. За висновком судмедексперта, причиною смерті стала ішемічна хвороба серця. Чоловікові стало зле під час зміни, однак допомогти йому було нікому — медпункт на вокзалі закрили ще до пандемії COVID-19.

Рідні загиблого переконані, що чоловіка можна було врятувати, якби на вокзалі працював медик.

“Патологоанатом сказала, що було 10–15 хвилин. Якби був медик, то його би врятували. Колись у нас на станції був медпункт, і це було дуже добре. Він потрібен, особливо зараз, коли багато людей і дітей”, — розповіла дружина Сергія, Юлія Кузик.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook