Магазин повернув гроші покупцю ще до перевірки Держпродспоживслужби
Житель Вінниці купив у одному з вінницьких магазинів декоративну штукатурку на понад 7000 грн. І уже використав один мішок, але згодом помітив, що у купленої штукатурки закінчився термін придатності. Тоді покупець письмово звернувся до адміністрації магазину, а через день – у головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області.
Покупець має право звернутись одночасно і до нас, і до суб’єкта господарювання. Але за процедурою ми спочатку подавали документи на погодження в Київ, щоб провести позапланові заходи державного нагляду контролю. І поки ці питання вирішувались, суб’єкт господарювання вирішив повернути кошти за придбаний товар до проведення перевірки. В терміни визначенні законодавством, – пояснила Оксана Іванесенко, головна спеціалістка відділу контролю в сфері торгівлі робіт і послуг обласного управління Держпродспоживслужби.
Оксана Іванесенко наголошує, що кожен покупець має право на якісний товар. За її словами, якщо людині продали пошкоджений чи протермінований товар, слід звернутись в місце, де це продали з письмовою вимогою.
Якщо вимога є законною і її не задовільнять в терміни, визначенні законодавством, тоді треба звернутись до Держпродспоживслужби. Ми приймаємо звернення з усіма необхідними документами. Обов’язково має бути вказаний суб’єкт господарювання, фактичне місце здійснення діяльності і документи, що засвідчують, що цей товар придбали саме в цьому місці. Якщо є письмові звернення і письмові відповіді, їх теж треба додати, – пояснила фахівчиня.
Не варто соромитись і через ціну питання. Оксана Іванесенко підкреслює, що незалежно від вартості товару, споживач має право на належну якість.
Автор Анастасія КОРОЛЬ
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook