Вінницька область увійшла до ТОП-3 регіонів України, де найактивніше запроводжують політичну рекламу у соцмережах.
Про це інформує громадянська мережа “Опора”, яка вирішила прослідкувати за активністю публічних сторінок політичного змісту в Facebook та Instagram і, використовуючи дані відкритої Бібліотеки політичної реклами, обіцяє щотижня інформувати про гроші, аудиторію та доброчесність цього напрямку комунікації політиків з виборцями.
Так, за результатами досліджень, що були проведені в період з 13 до 19 грудня 2019 року, у соціальній мережі Facebook було опубліковано 1002 оголошення (70% всіх рекламних дописів), у той час як в Instagram лише 46, що складає 3%. Одночасно у двох соціальних мережах свою аудиторію шукали автори 403 політичних рекламних дописів, тобто 27%.
Найбільше повідомлень за цей період розповсюджено на місто Київ – 15,61% від усіх переглядів та на Харківську область – 12,69%. На третьому місці знаходиться Вінницька область – 8,75%, на четвертому – Львівська (7,30%), а на п’ятому – Одеська (6,15%).
Нагадаємо, Вінниця підтвердила свої позиції у рейтингу інвестиційної привабливості.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook