У «Вінницягаз» пояснили, чому не приймають показники лічильників через систему «Єдиного рахунку»

Починаючи із березня, «Вінницягаз» більше не приймає показники лічильників, які вінничани раніше подавали через муніципальний сервіс «pay.vn.ua». У компанії погоджуються, що це завдало значній частині мешканцям незручностей. Чому ж так зробили, пояснюють у ПАТ «Вінницягаз».

– Справа у тому, що на ринку природного газу змінились обставини. Зростає конкуренція і вже з травня побутові споживачі зможуть самостійно обирати собі будь-якого іншого постачальника газу – з їх переліком можна ознайомитись в інтернеті. Саме тому ми повинні завжди бути на оперативному зв’язку з нашими клієнтами. А через «Єдиний рахунок» нема зворотного зв’язку із споживачем, – пояснює речниця «Вінницягаз» Лариса Логінова.
За її словами, сьогодні існує дев’ять сервісів, через які «Вінницягаз» приймає показники. Серед них – особистий кабінет на сайті 104ua, мобільні додатки, месенджер Viber, електронна пошта [email protected], а також відправка SMS на короткий номер 7104.

За інформацією «Вінницягаз» показники через сайт «pay.vn.ua» їм подавали близько 50 тисяч вінничан.

– Ми розуміємо, що зміни є болісними, але достатньо один раз передати показники новим способом, щоб до цього звикнути, – зазначає Лариса Логінова.

Загалом в області проживає 455 тисяч споживачів блакитного палива. Як зазначають газівники, мешканці віддалених районів подають показники зазвичай через SMS, або телефонують у контакт-центр. Молодь користується мобільними додатками.

Начальниця управління клієнтського сервісу Алла Гнатюк розповіла, що центр обслуговування клієнтів на Шмідта, 32 завжди готовий допомогти усім охочим зареєструватися в «Особистому кабінеті». Або навчити користуватися іншими сервісами.

– До нас часто звертаються бабусі і дідусі, щоб передати показники. Ми SMS навіть зі своїх телефонів відправляємо. З першого по п’яте число щомісяця обслуговуємо до тисячі людей. Саме тому радимо за звірками приходити в інші дні, – говорить Алла Гнатюк.

За ї словами, сьогодні понад 130 тисяч споживачів зареєстровані в «Особистому кабінеті». За січень показники через онлайн-сервіси компанії подали 112 тисяч мешканців області, за лютий – 127,5 тисяч.

Способи передачі показників за газ:

  • З “Особистого кабінету” на сайті #104ua
  • смс-повідомленням на номер 7104
  • телефоном за номером Контакт-центру Оператора ГРМ (0432) 509-104; (067) 01-10-104)
  • голосовим меню IVR за номером Контакт-центру
  • з мобільного додатку #104Mobile (Android) або #104MobileLight (iOS)
  • чат-ботом #7104ua у Viber

Нагадаємо, “Вінницягаз” заборонив подавати показники через проєкт “Єдиний Рахунок”

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook