Крім просування сайту в пошукових системах, звичайної реклами в соціальних мережах або на телебаченні, є безліч засобів для покращення впізнаваності бренду, а відповідно і росту продажів. Один з таких — залучення амбасадорів, тобто впізнаваних особистостей, що будуть користуватись продукцією компанії та рекомендувати її своїй аудиторії.

Bj8AAahzfQFGUEzF-H59OVct5RSrzCVx6fBTZUqsSpsX8TYR25tQ4sUQ_ASpkYpq48ndC2HaDlLCTELk78o8rXqDbIxyMNYgv1XWtHLIgH7DV6azjV-iArYqpYw362Cv7CIn1HoMc2JmNBXn

Різниця між блогером та амбасадором

Амбасадор — у перекладі з англійської «посол», тобто представник бренду — рекламує компанію, говорить та діє від її імені, якщо це дозволяє укладена з ним угода. 

Основні характеристики бренд-амбасадора:

  • впізнаваність — він має власну аудиторію (підписників, фанатів тощо);
  • регулярна нативна реклама — згадка чи фото в соцмережах, відвідування якогось заходу в аксесуарах, одязі або з технікою бренду;
  • готовність співпрацювати та дотримуватись умов контракту;
  • відмова від послуг чи товарів компанії-конкурентів.

Тим часом блогер — це відома особистість, яка рекламує різні бренди, не викликає в аудиторії прямої асоціації з конкретною компанією та співпрацює зазвичай разово. 

Як амбасадор просуває бренд?

Як ми вже зазначили, особливість у нативності, тобто представник не «кричить», що цю, наприклад, сумку він придбав у магазині X. Реклама може бути реалізована так:

  1. Додавання продуктів або послуг компанії у власний контент у соціальних мережах: фото в одязі з лого чи відео, де амбасадор користується технікою бренду тощо.
  2. Проведення зустрічей, конкурсів або інших активностей, що спрямовані на просування. Наприклад, розіграш подарункового боксу.
  3. Виступи на заходах, спонсорованих компанією: на презентації нової лінійки товарів чи пресконференції.
  4. Рекламні інтерв’ю, де амбасадор мимохіть згадує переваги компанії та її продукції.
  5. Присутність на популярних подіях у брендових атрибутах: одязі, аксесуарах, із технікою тощо.
vCgtzj1KcicvKI_1jDD2CSMs0ZNg8n6XWqcshbB9udymMgFzz8RjmEu73X1aMNFAFRDcVkeeagQUbzd6W7UEwkyYASqRadm79oPO8zQWAkAyjpx2VS9blN0bF8UZaoQT-hc3kPCIuhnV65z4

Як знайти амбасадора для співпраці?

Амбасадор допомагає не лише у впізнаваності бренду, а й збільшує довіру аудиторії до нього. Саме тому це чудовий маркетинговий інструмент.

Покрокова інструкція із залучення амбасадора виглядає так:

  1. Пошук — залучення селебріті зі світовим ім’ям, блогера-мільйонника чи нішевих невеликих інстаграм-блогерів. Усе залежить від масштабу компанії. Можна ходити на тематичні зустрічі для знайомства з потенційними представниками або написати їм на пошту, у соцмережі.
  2. Аналіз — ідеальний кандидат повинен мати близьку ЦА та хорошу репутацію, відповідати ніші, бути лояльним до компанії (зокрема не користуватися товарами фірм-конкурентів), бути результативним (це можна зафіксувати метриками). Звичайно, кожна відома особистість визначає собі ціну, що залежить від рівня популярності.
  3. Вибір — проаналізувавши претендентів і обравши кілька осіб, варто зв’язатись з ними та більш детально проговорити деталі.
  4. Підписання контракту — коли умови зазначені та обидві сторони все влаштовує, можна укладати угоду.

Потенційні клієнти схильні довіряти певному «обличчю», тобто авторитетній особистості, яка точно не використовуватиме неякісний продукт. Тому амбасадори є чудовим способом просування бренду.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook