Світлана Вдовиченко
Відділ “Цілодобової варти” Вінниці не зупиняв роботу від початку війни. Оператори активно виконують свою роботу та максимально оперативно надають інформацію споживачам. Від початку повномасштабного вторгнення відділ розпочала свою роботу у посиленому режимі.
Стосовно питань, з якими звертались до “Цілодобової варти”, то вони змінились.
“80% питань, які були опрацьовувані нашим відділом, стосувались житлово-комунальної галузі: прибирання, газопостачання, водовідведення, теплопостачання, прибирання вулиць, транспорт. Тобто все, що стосується життєзабезпечення міста, ми над цими питаннями працювали. Після 24 лютого наш відділ почав працювати у посиленому режимі, збільшили кількість працівників, які працюють і в нічний час”, – розповіла начальниця відділу оперативного реагування “Цілодобова варта” Антоніна Іващук.
Більшість дзвінків, які надходили до “Цілодобової варти” стосувались розселенням переселенців, які їхали у Вінницю.
“У нас була створена база з житлом для переселенців, де ми надавали інформацію, куди звернутись, до кого зателефонувати. Ми поселяли переселенців, шукали вільні місця для їхнього проживання. Якщо це були транзитні люди, ми мали їх спрямувати, або залишити на один день та знайти місце для ночівлі”, – додала пані Антоніна.
Також одне із важливих питань, з якими звертались у “Цілодобову варту” – це отримання допомоги.
“Багато питань було, які стосувались матеріальної допомоги, продуктових наборів. Тобто ми почали опрацьовувати такі питання, з яким ми до цього часу не займались”, – додала пані Антоніна.
І до сьогодні актуальність таких питань залишається. Працівники відділу опрацьовують звернення та надавали допомогу.
Що стосується найактуальніших запитань зараз, то це питання, які стосуються відключення електроенергії.
“Найбільше звернень стосуються відключень, графіків. Оскільки внаслідок цього зупиняються котельні, водопровідні станції. Тому наша робота це все роз’яснити людям та надати допомогу, розповісти як вони повинні діяти, куди вони повинні звернутись і так далі” – розповіла пані Антоніна.
Удень на зміні у “Цілодобовій варті” працює 6 операторів і за добу опрацьовують до 1500 звернень, але буває і більше. Дзвінки приймають 24/7.
Також у кожній зміні є людина, яка має психологічну освіту.
“Якщо у відділ надходить дзвінок, де потребують психологічної допомоги то у нас є фахівці, які можуть її надати”, – додала пані Антоніна.
Нагадаємо, звернутись до “Цілодобової варти” можна за номерами:
15-60; 0-800-60-15-60; (0432) 65-15-60; (0432) 59-50-39; (0432) 60-15-60, або E-mail: [email protected]
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook