У чат-бот Вінницяміськтеплоенерго в Telegram додали функцію – виклик контролера!

«Вінницяміськтеплоенерго» вже відчиняє свої двері для споживачів, але є певні умови, яких необхідно дотримуватися. Хоча карантинні обмеження дещо послабили, але заходи із запобігання поширення коронавірусної інфекції мають виконуватися належним чином.

“Прийом споживачів «Вінницяміськтеплоенерго» відбуватиметься в приміщенні служби збуту підприємства (вул.600-річчя, 13) і виключно по попередньому запису за телефонами (0432) 55-16-51 та (0432) 46-03-45”, — інформує комунальне підприємство Вінницяміськтеплоенерго.

Зателефонувавши, необхідно назвати ПІБ, контактні дані та короткий зміст питання, з яким будете звертатися.

Споживачу буде названа дата, конкретний час та номер кабінету, де буде надано роз’яснення щодо озвученого питання.

Забороняється вхід у приміщення служби збуту без засобів індивідуального захисту (маска та рукавички). Одночасно в будівлі може перебувати не більше трьох споживачів, дотримуючися дистанції два метра. У кабінет допускається вхід лише по одному.

Нагадаємо, сервісні центри МВС Вінниччини відновили свою роботу.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook