Протягом трьох місяців у Вінниці реалізовували мініпроєкт «Нові компетенції для матерів дітей з інвалідністю» в тісній співпраці з ГО інтегрована майстерня особистісного розвитку «КРІС», а також з департаментом освіти ВМР.
У рамках цього проєкту було передбачено проведення консультативних занять для матерів дітей з інвалідністю, також були проведені шість тренінгів із психологами по авторській програмі та створена ігротека для сімей, які виховують діток, що мають інвалідність і особливі освітні потреби.
Про це повідомляє Вінницька міська рада.
Як розповіла директорка інклюзивно-ресурсного центру №2 Вінницької міської ради Алла Очеретна, ідея цього проєкту – навчити батьків правильно займатись зі своїми дітками, оскільки зараз не вистачає фахівців у цій сфері.
“Ми взяли участь у проєкті, щоб зробити якісну корисну справу саме для матусь та в результаті отримали дуже потрібну для розвитку дітей ігротеку. В ігротеці представлений великий вибір іграшок, для того аби розвивати мілку моторику, логічне мислення, увагу, пам’ять та правильну вимову. Іграшки можуть взяти усі охочі нашої громади, які виховують діток з ООП. Для цього потрібно мати лише оригінал документа дорослого чи свідоцтво про народження дитини. Іграшки ми даємо орієнтовно на два тижні, також просимо заповнити форму, де прописані правила користування. Отож, усім батькам, які хочуть розвивати своїх діток, які мають інвалідність, запрошуємо скористатися нашої ігротекою, яка діє на базі інклюзивно-ресурсного центру №2 ВМР”, – каже вона.
Також, у практичний психолог-фахівець центру Маргарита Костош провела чергове консультативне заняття для батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.
«Ми підготували таку невеличку програму для того, щоб допомогти батькам у вихованні діток з ООП. Такі заняття сьогодні неабияк корисні батькам, які бажають розвивати свою дитину, але не мають можливості відвідувати всіх спеціалістів. Ми підготували ряд матеріалів, які могли б допомогти робити це в домашніх умовах. Такі заняття спрямовані на те, щоб батьки розуміли, що потрібно зробити для того, щоб дитина могла більш успішно соціалізуватися у суспільстві та взаємодіяла з навколишній світом. Наші заняття поділені на певні розділи, кожен з яких має свою тему. До прикладу: як дитині орієнтуватися в часі, в просторі та у власній особистості тощо. На жаль, сьогодні не кожна сім’я має можливість відвідувати з дітьми заняття фахівців. По-перше, – це фінансова сторона, по-друге – дефіцит до часу, бо батьки працюють. Тому, аби проводити самостійно такі заняття у будь-який час,сьогодні ми вкотре зібрались тут», – каже вона.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook