Вінниця стане етапом унікального добового веломарафону - через чотири області

Вінницька міська рада спільно з ГО Вінниця Мобільна оприлюднили результати першого підрахунку велосипедистів у Вінниці. Підрахунок проводили за методологією U-Cycle які проводять його в Києві з 2014 року.

“Ми свідомо не проводили підрахунок під час жорсткого карантину: це перший підрахунок у Вінниці, це своєрідна точка відліку – і дуже хочеться щоб вона була коректною”, – інформують організатори.

Підрахунок здійснювався два дні: зранку і у ввечер (4 червня) у будній день і вдень (6 червня) у вихідний. Це дало можливість коректно дослідити потоки велосипедистів і дасть можливість в майбутньому детально їх відстежувати і моделювати

Окрім волонтерів які рахували велосипедистів на перехрестях, підрахунок робили і по записах камер Ситуаційного центру.

Найважливіші показники організатори вивели в інфографіку, яка для більшої наочності розбита по етапах дослідження.

Стисло про найважливіші, на думку організаторів, маркери:

  • на жаль, бачимо низький показник користування велосипедами жінками (в середньому 15%), що явно вказує про недостатню безпеку та комфорт пересування для прекрасної половини людства навіть велодоріжками, адже жінки як ніхто інший реагують на ці показники якості інфраструктури.
  • з грубими порушеннями ПДР, а саме рух в протилежному напрямку ситуація задовільна, але в той же час величезна кількість велосипедистів перетинають пішоходні переходи (без розмітки “велопереїзд”) не спішуючись, що є дуже небезпечно. При цьому зважаючи на щільність велотрафіку деякі ділянки як от пішохідний перехід до центр. парку потребують нанесення розмітки “велопереїзд” адже це з’єднання двох популярних веломаршрутів, та в’їзду в центр парк, який користується шаленою популярністю серед велосипедистів, як короткий шлях до центру міста.
  • статистика користування прокатом Некстбайк в досліджувані проміжки часу не показала гарного результату ( в середньому 1,5%), але це швидше не співпадіння час/місце, адже кількість використання сервісу за минулий сезон сягнула понад 26000.
  • електросамокати (сігвеї, гіроборди) поки не сягнули піку популярності в нашому місті, але тенденція на їх збільшення присутня. 

“В планах проводити подібне дослідження двічі на рік, щоб адекватно оцінити вплив сезонних факторів на статистику користування велосипедів і яким чином ці показники можна збільшити”, – додають організатори.

Нагадаємо, як у Вінниці велосипедистів рахували (ФОТО).

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook