Для безпеки вінничан, у зв’язку із запровадженням всеукраїнського карантину, по 3 квітня структурні підрозділи ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» функціонують в онлайн-режимі.
Обслуговування клієнтів, в тому числі прийом документів від суб’єктів господарювання та населення, здійснюватиметься виключно дистанційно: поштою, електронним зв’язком, телефоном, з допомогою онлайн-сервісів та послуг:
- безпосередньо через особистий кабінет на сайті товариства;
- за допомогою кол-центру (0432) 32-97-77;
- надіславши листа на електронну пошту ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» [email protected];
- надіславши листа у соціальних мережах Facebook, Іnstagram;
Інформаційно-консультаційний центр (0432) 65-86-11. Там можна отримати безкоштовні консультації та роз’яснення щодо послуг з постачання електричної енергії, а також інформацію про: діючі тарифи на електроенергію; порядок укладання, зміни та розірвання договору; порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію; порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію; порядок відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків; порядок зміни постачальника.
Нагадаємо,
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook