Що робити, як не можете розібратися з субсидією

У зв’язку з численними питаннями населення стосовно призначення субсидій, сьогодні, третього грудня у Вінниці зібрали прес-конференцію, щоб роз’яснити найбільш важливі моменти.

“Сьогодні безготівкові субсидії отримують лише нові домогосподарства, або ті, в яких відбулися зміни в складі сім’ї. Решта субсидій виплачується живими грошима, – пояснює директорка департаменту соціальної політики міської ради, Валентина Войткова. – Для отримання живих коштів необхідно звертатися в органи соціального захисту. Наразі ми отримали 1149 таких заяв”.

За її словами, у комунальних рахунках субсидіантів вказується, в якій формі людина отримує субсидію – готівковій чи безготівковій. Пільги в готівковій формі надаються лише другий місяць, а тому виникнення певних незручностей і не розуміння всіх нюансів з боку населення – це нормальний процес, кажуть фахівці. А тому за будь-яких питань радять одразу ж звернутися в органи соціального захисту, що у Прозорих офісах.

“Якщо з готівковими коштами, як правило, все зрозуміло, то з безготівковими – інша справа. «Ощадбанк» розробив персональний кабінет, де кожен користувач може зареєструватися і слідкувати за своїми коштами. Нарахована субсидія відповідно щомісяця розподіляється між комунальними підприємствами. Так само щомісяця вони присилають нам реєстри з боржниками. А ми в свою чергу надсилаємо людині СМС про суму її боргу – зазвичай починаючи з 18-го числа щомісяця”, – говорить керуючий ВОУ АТ «Ощадбанк», Юрій Боковий.

Людям старшого віку, які взагалі не користуються інтернетом, для всіх питань по субсидіям радять телефонувати на гарячу лінію «Ощадбанку» за номером 0800-210-800. Дзвінки безкоштовні.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook