Вінничанам допоможуть відстояти права покупця, головне звернутися.

Одним із напрямків роботи Управління захисту споживачів є опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів суб’єктами господарювання при реалізації товарів та наданні послуг. Споживач має право на відшкодування майнової та моральної шкоди, яку було завдано внаслідок придбання неякісної продукції або послуги.

“Так, до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканця міста Вінниця, який придбав телевізор LG55SM8200PLA вартістю 20 899 грн. у магазині “MOYO” (вул.600-річчя, 17-Е). В ході експлуатації споживачем були виявлені істотні недоліки, які заважали використовувати пристрій за призначенням. 31 січня спеціалісти Управління захисту споживачів провели позаплановий захід (контроль) в магазині “MOYO”, в результаті якого громадянину повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі”, — інформує Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області

Мешканка міста Вінниця повідомила про порушення своїх прав у ТОВ “Техно-лайн” (пр.Коцюбинського, 70), де придбала ноутбук Lenovo IdeaPad 330 неналежної якості. Суб’єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів, а запропонувавши ремонт – не надав аналогійчний товар з обмінного фонду. 10 квітня спеціалісти Управління захисту споживачів провели позаплановий захід (контроль) в магазині “Техно-лайн”, в результаті якого споживачеві повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі 14 639 грн.

В Хмільнику в магазині “Comfy” (пл.Перемоги, 3) споживач замовив фітнес-браслет Samsung GalaxyFitSilver вартістю 1399 грн., але наступного дня працівники магазину повідомили, що ціна товару змінилась і необхідно сплатити різницю. Коли споживач відмовився і почав відстоювати свої права, йому повідомили, що даного товару немає в наявності і аналогічного не запропонували. Після розгляду справи спеціалістами Управління захисту споживачів 24 травня питання було вирішено на користь споживача та за його бажанням замінено товар на аналогічний.

Якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання не можете – звертайтесь за консультацією до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області:

Вінниця, вул.Максимовича, 19, або за телефоном 65-88-44 (громадська приймальня), (098) 165-88-44 (цілодобова гаряча лінія).

Нагадаємо, вінницькі підприємці можуть отримати компенсацію за кредитними договорами.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook

350 0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.