Другий день поспіль містяни обслуговуються у Вінницьких ЦНАПах за попереднім записом. Консультування переведено в телефонний режим. У такому ж форматі наразі працюють усі Сервісні центри Головного управління Пенсійного фонду у Вінницькій області. Варто відзначити, що відвідувачі сервісних центрів з розумінням ставляться до зміненого формату обслуговування на період послаблення карантину.
«Переконана, чіткий алгоритм надання послуг клієнтам Прозорих офісів – це результат злагодженої співпраці Вінницької міської ради та Пенсійного фонду Вінниччини», – говорить начальник Головного управління Фонду області під час робочого візиту до Прозорих офісів Замостя та Вишенька.
Записавшись на прийом заздалегідь, до відділів обслуговування громадян можна звернутись за призначенням, перерахунком пенсій, отриманням різних видів довідок тощо. Усні консультації з пенсійних питань надають оператори обласного контакт-центру Головного управління Пенсійного фонду за номерами: 0800-219-108, 50-88-81, 50-88-82, 50-88-83.
Нагадуємо, записатись на попередній прийом для вирішення нагальних питань можна за телефонами:
- (0432) 59-90-46 – «Прозорий офіс» (Замостя);
- (0432) 59-90-44; (0432) 58-86-42 – «Прозорий офіс» (Вишенька).
Нагадаємо, у Вінниці провели індексацію пенсій з 1 травня.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook