Вінницький бренд «Щедрик- мелодія Вінниччини» зареєстрували у державному підприємстві Українського інституту інтелектуальної власності. Це дасть можливість наносити логотип культурного бренду на сувенірну та поліграфічну продукцію, а також на мурали. Про це 19 травня під час брифінгу розповіла начальниця Управління культури та мистецтв облдержадміністрації Ольга Дернова.
– Управління культури та мистецтв має право використовувати знак та інші права визначені законом, а саме: нанесення знака на будь-який товар та послуги, застосування у діловій документації, рекламі та в мережі Інтернет. Власник має право забороняти іншим особам використовувати його знак без згоди, – повідомила Ольга Дернова.
На логотипі об’єднали всі символи, які асоціюється в людей з «Щедриком» не лише в Україні, а й за кордоном. Зокрема, зробили й англомовний варіант логотипу «Schedryk –melody of the Vinnytsіa regiоn».
-«Щедрик» відомий у всьому світі, але мало хто знає, що ця мелодія, як і її автор, Микола Леонтович, народилися на Вінниччині. В процесі брендування ми об’єднали образ мелодії та тієї місцевості, звідки родом її творець. З часом поняття «Щедрик – мелодія Вінниччини» стане аксіомою, – сказала вона.
За словами Ольги Дернової, до створення логотипу долучилися вінницькі та київські фахівці. Серед них були науковці, музиканти, мистецтвознавці, які й висловлювали свої думки щодо логотипів. Зокрема, проєкт логотипу висунили на громадське обговорення у Фейсбук і небайдужі вінничани теж висловлювали свої побажання.
-Враховуючи всесвітню славу Миколи Леонтовича, в логотипі ми об’єднали всі символи, які асоціюється з «Щедриком» – це ластівка, дзвоники, нотний стан та перші чотири ноти твору, за якими мелодію впізнають всюди, – підкреслила Ольга Дернова.
Нагадаємо, вінницькі бібліотекарі наділили казкового Колобка силою супер-героя.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook