Baldinini є італійським брендом, який спеціалізується на виготовленні взуття, парфумерії та аксесуарів. Майстерня, що стала основою для створення великої компанії, з’явилася в 1910 році в місті Сан-Мауру.
Власником компанії сьогодні є Джиммі Бальдініні. Він – нащадок сімейної справи у третьому поколінні. Саме він наповнив бренд авангардним та сміливим стилем, яскравим дизайном та сміливими рішеннями. Цей чоловік зробив його відомим і шанованим. Компанія Baldinini широко відома у всьому світі за рахунок багаторічного досвіду роботи та професійному підходу виробника до своєї справи.
Перший тренд, який наробив великого галасу у світі моди – це взуття італійського бренду без задників. Ці моделі створювалися вручну, а за добу випускали близько 500 пар. Подібна робота вартувала великих витрат, проте якість кінцевого продукту була дуже високою. З часом, Baldinini почала розширюватися і створювати нові ексклюзивні моделі, які користувалися великим попитом у різних куточках світу. Їх продукція заслуговує статусу справжнього шедевру модного простору.
Тому туфлі, балетки, лофери, чоботи та босоніжки компанії з Італії – найкращий вибір для ваших ніжок. Комфортна підошва, м’яка натуральна шкіра, ортопедичні устілки, а також шви, які оброблені вручну – усі ці важливі складові об’єднуються у фірмових виробах Baldinini. В незалежності від того, на шпильці пара чи танкетці, ви будете відчувати комфорт та впевненість у собі.
Брендове жіноче взуття від італійського бренда представляє собою своєрідну інтерпретацію витриманої класики. Прості форми, лаконічний блиск та стримана розкіш поєднуються з увагою до кожної дрібної деталі у роботі. Дизайнери бренду відрізняються любов’ю до змішування різних текстур у своїх виробах. Наприклад, глянцева поверхня може гармонічно співіснувати поруч з замшею, а зміїний принт може «жити» в одному виробі з матовою шкірою.
Від лаконічних пар, що підійдуть для щоденного користування, до дизайнерських моделей для особливих випадків – усі ці варіанти ви знайдете в колекціях Baldinini. Справжньою родзинкою модного будинку є створення моделей, що стають впізнаваними і відрізняються витонченістю і стильним мінімалізмом у дизайні.
Після великого успіху у країнах Європи, бренд отримав гарну репутацію серед клієнтів та модних критиків. Широкий асортимент дозволяє кожному підібрати ідеальне доповнення для свого святкового чи повсякденного образу.
За зізнанням самого Джиммі Бальдініні, він не має спеціальної дизайнерської освіти. Усі необхідні знання він отримав від свого діда. Бальдініні підкреслює, що італійці мають вроджене почуття смаку і вміють створювати справжні витвори мистецтва. Вони схильні до творчості і збереження своїх національних традицій у ній.
Серед зіркових прихильників колекцій Baldinini варто відзначити Жан-Клод Ван Дамм, Клаудиа Шифер, Диего Марадона.
З 1970 року Джиммі Бальдініні займається управлінням італійською компанією. Ще з раннього дитинства йому відкривали різноманітні взуттєві секрети. В 15 років він створив свою першу пару. Це були сандалі, оздоблення яких нагадувало риси метелика.
В 1974 році модельєр виготовив відкриті сабо, які принесли йому шалений успіх. Далі Бальдініні почав випускати взуття з більшим яскравим декором, потиснувши класику на другорядні позиції. Він запропонував споживачам зовсім інший погляд на вже знайомі їм моделі.
На початку 1980 року Джиммі Бальдініні почав розширення виробництва, додавши в асортимент чоловічі та жіночі сонцезахисні окуляри, парасольки, сумки, годинники, ремені та інше.
В 2006 році дизайнер випускає книгу «Взуття. Мій шлях», де детально розповів, яким чином йому вдалося прославити сімейну справу. Через 2 роки об’єми продажів вже складали 47 млн доларів лише за перше півріччя.
В 2011 році Джиммі Бальдініні стає віце-президентом асоціації NCI. В цей же час відкривається трьох зірковий готель Gimmi Hotel. Через рік починається співпраця з виноробною фірмою Tenuta Masselina, разом з якою вони випустили колекцію вин під лейблом італійського бренду.
Коли Джиммі Бальдініні запитали, в чому ж секрет успіху його бренду, він виділив декілька основних аспектів. Перше за все, модний будинок, як і будь-який бізнес, потребує вкладення коштів. По-друге, важливо запропонувати покупцеві щось дійсно цікаве та нове. Тобто, зайняти свою певну нішу і притримуватися певних стильних принципів.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook