"Вінницяміськтеплоенерго" радить вінничанам обмежити візити на підприємство

У зв’язку з тим, що “Вінницяміськтеплоенерго” працює зі споживачами, які приходять безпосередньо і на підприємство, керівництво підприємства проінструктує всіх керівників структурних підрозділів, як працювати під час карантину, щоб вберегти і себе, і споживачів.

На підприємстві радять у випадку симптом ГРВІ не приходити на підприємство, а вирішувати всі можливі питання з підприємством у телефонному режимі або онлайн:

  • у випадку аварійних ситуацій чи інших питань, пов’язаних з отриманням послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання, звертайтеся за номером (0432)43-34-95 (працює цілодобово!),
  • щодо нарахувань, розрахунків та іншої інформації по Вашому особовому рахунку – (0432)55-16-51 або 46-03-45,
  • щодо питань, пов’язаних з необхідністю виклику контролера (0432)50-72-89,
  • також можете залишати звернення на офіційному сайті підприємства за посиланням,
  • також пишіть нам у повідомлення в мережі Facebook.

“Ми не залишаємося осторонь ситуації в світі, тому робитимемо все, що від нас залежить, щоб і наші працівники, і споживачі були в комфортних умовах. Колеги – щоб мали можливість працювати і не хвилювалися при цьому за своїх дітей, а споживачі – щоб отримували послугу якісно та безперебійно і відповіді на всі питання мали змогу вирішити без візиту на підприємство”, – інформують на підприємстві.

Незважаючи на карантин, “Вінницяміськтеплоенерго” забезпечує послугою всіх споживачів, у випадку виникнення аварійних ситуацій – всі роботи будуть виконані вчасно та в повному обсязі.

Нагадаємо, кому у Вінниці міськтеплоенерго перерахувало у бік зменшення плату за тепло.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook