«Вінницягаз» запроваджує карантин - контакт із клієнтами лише онлайн

Уряд України ввів карантин, щоб запобігти розповсюдженню коронавірусу. Медики рекомендують уникати людних місць. Через обмеження, що пов’язані з карантином, по 3 квітня призупинили свою роботу Центри обслуговування клієнтів АТ “Вінницягаз”.

“Проте клієнти компанії можуть вирішувати більшість газових питань за допомогою онлайн-сервісів 104.ua”, – інформує пресслужба підприємства.

Оператори ГРМ і «Вінницягаз» відчувають відповідальність своєї справи – доставки газу клієнтам. Адже це життєво необхідний ресурс, який постачається постійно всім споживачам.

Оператори ГРМ розуміють, що всі клієнти стикнулись з певними обмеженнями. Як соціально відповідальний бізнес, компанії ввели мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання.

Всі екіпажі аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі. Так само як медична служба та служба порятунку. Наші бригади чергують цілодобово і оперативно виїздять на виклики, припиняють аварійні ситуаціі, здійснюють оперативні ремонти. А телефон 104 приймає дзвінки цілодобово.

Всі інформаційні системи працюють в штатному режимі, щоб забезпечити повноцінну взаємодію з клієнтами у віддаленому режимі.

Здійснюється цілодобовий моніторинг тиску газу в газорозподільних мережах.

Турбуючись про здоров’я клієнтів та безпеку працівників «Вінницягаз» довелося тимчасово обмежити роботу Центрів обслуговування клієнтів. Для того, щоб скоротити ризики захворювання і поширення вірусу, з 16 березня до 3 квітня 2020 року, всі консультації фахівці Центрів обслуговування клієнтів «Вінницягаз» здійснюватимуть в телефонному режимі за номерами тел. 067-01-10-104, (0432) 509-104. На час карантину кількість операторів, які прийматимуть дзвінки, збільшено.

Разом з тим, «Вінницягаз» нагадує, що для побутових споживачів є можливість отримати всю інформацію за особовим рахунком, передати показання лічильників та сплатити рахунки за газ і його доставку віддалено – за допомогою онлайн – сервісів:

За телефонами Контакт центру доступна також функція зворотного дзвінка – Callback. Ви можете залишити заявку й оператори швидко зв’яжуться з вами.

Нагадаємо, “Вінницягаз” заборонив подавати показники через проєкт “Єдиний Рахунок”.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook