Шеринг документів. Що це? Та як це працює?

У Вінницьких Центрах надання адміністративних послуг разом з Міністерством цифрової трансформації України затверджують новий сервіс.


Про це повідомляє Вінницька міська рада.


Нові впровадження дозволять підтверджувати дійсність цифрових документів та передавати їх копії, звичайно, за згодою відвідувача, до інформаційних систем Вінницької міської ради.
Тепер потрібно мати при собі тільки мобільний телефон і встановлений додаток “Дія”, а також, обов’язково, у відвідувача має бути ID-паспорт.


Шеринг документів – це нововведення у Вінницьких прозорих офісах. Таким чином, при зверненні до адміністраторів ЦНАП не потрібно мати при собі паперові документи, (паспорт громадянина України у формі ID-картки) картки платника податків, довідки тимчасово переміщеної особи та свідоцтва про народження.


«У Прозорих офісах міста можна оформити 44 онлайн-послуги. Найпопулярніші – реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, державна реєстрація юридичних осіб та ФОП, державна реєстрація нерухомого майна, отримання різноманітних довідок, обмін посвідчень водія тощо»

– розповіла директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook