Стартап «Eko dishes: Чиста планета у власній тарілці» почали реалізовувати вінницькі школярі – Олександр Романенко, Богдан Магдич, Максим Тягун та Микита Мaлошик. Алгоритм реалізації своєї ідеї вони напрацювали у бізнес-школі. Проєкт виставили на аукціон грантів. Інвестори підтримали задум юних екологів. Він передбачає реалізацію індивідуальних наборів екопосуду із пресованої пшениці і нарощення капіталу. Зараз хлопці активно розкручують свій проєкт у соціальних мережах, пропонують придбати корисні та яскраві ланч-бокси і бамбукові склянки своїм друзям та знайомим. Їхнє завдання – реалізувати екопосуд, повернути вкладені інвестором кошти та показати прибуток.
-Із самого початку ми хотіли реалізовувати соціальний бізнес-проєкт. Потім вирішили, що це буде екостартап, який допоможе зробити так, щоб якомога більше людей дізналися і зрозуміли, що від наших звичок та бажання берегти навколишній світ залежить щасливе життя. Зупинилися на екологічному посуді, бо це один із варіантів, який дозволяє сповідувати екозвички і водночас заробляти гроші, – розповідає керівник проєкту Олександр Романенко. – Бізнес-проєкт із соціальною складовою подали на конкурс і отримали стартовий капітал від інвестора. За отримані кошти придбали екологічні ланч-бокси, склянки, виделки багаторазового використання. Усе це почали формувати в індивідуальні набори і запаковувати в сітках, які можна використовувати замість полієтиленових пакетів для купівлі фруктів, овочів, солодощів. До слова, створює ці сіточки бабуся із будинку пристарілих.
Проєкт команда написала в лютому, втім повноцінно запрацював він місяць тому. Під час карантину юні стартапери працюють дистанційно. Еко-бокси продають у соцмережах, а клієнтам намагаються пояснити переваги цього посуду.
- Він виготовлений із пресованої пшениці, які розкладається набагато швидше, ніж пластик. Склянка і виделка – бамбукові, тобто натуральні, – каже Олександр Романенко. – Купуючи наш Eko dishes, людина не лише отримує індивідуальний набір посуду, але й допомагає врятувати планету від пластику і поліетилету.
- Наразі хлопці вивчають можливість розміщення на своїх ланч-боксах GR-кодів, щоб можна було залучити клієнтів і збільшити прибуток. Окрім цього, планують сформувати різні цінові пропозиції, щоб їхній екопосуд був доступним для усіх категорій населення.
- Автор Олександра МАКОВЕЦЬКА, фото з Facebook-сторінки проєкту Eko dishes
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook