Днями відбулася онлайн-презентація ініціативи: «Міста України – відновимо український туризм разом». Вона ставить за мету об’єднати міста для спільної промоції та заохочення українців подорожувати своєю країною.
Це колективна ініціатива Асоціації міст України, Комітету з туризму Торгово-промислової палати України та управління туризму і промоцій Київської міської державної адмінстрації.
“Під час спілкування представники Вінниці, Дніпра, Луцька, Львова, Одеси і Харкова розповідали, як у їхніх містах відновлюється туризм, з якими викликами вони стикаються на цьому шляху, та пропонували варіанти співпраці для створення спільної стратегії просування на внутрішньому ринку. Піднімалися питання можливості й умов проведення масових заходів, специфіки взаємодії органів місцевого самоврядування та готельного бізнесу, оновлення законодавчої бази і можливостей кроспромоції, щоб міста рекламували туристичні послуги одне одного”, — інформує Вінницька міська рада.
Представник Вінниці, директор департаменту маркетингу міста та туризму міської ради Олександр Вешелені, поділився з учасниками вінницьким досвідом антикризових заходів, зокрема розповів про антикризову програму Сергія Моргунова «Вінничани важливі». А також говорив про постійну комунікацію з представниками місцевого готельно-ресторанного бізнесу від початку карантину й доведення до їх відома інформації про обмеження, зміни та нововведення в законодавстві.
«Органи місцевого самоврядування мають стимулювати об’єднання туристичного бізнесу, навчати та допомагати їм у консолідації, поширювати знання щодо протоколів і заходів безпеки», – зазначив директор департаменту маркетингу міста та туризму міської ради Олександр Вешелені.
Також директор департаменту розповів про запуск масштабного проекту «Вінницький стандарт гостинності», що має на меті посилення конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва Вінниці у сферах туризму й гостинності за рахунок підвищення кваліфікації та навичок гідів і представників готельно-ресторанної сфери. У межах програми мають бути напрацьовані внутрішні стандарти діяльності закладів HoReCa, що підсилюватимуть ідею безпечного перебування туристів у місті.
Нагадаємо, розкішна брюнетка у рекламному ролику з Брюсом Віллісом заговорила голосом вінничанки.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook