Через десять років Вінниця стане центром відпочинкового та ділового туризму

У хабі «Місто змістів» 6 березня відбулося фінальне засідання Робочої групи з розробки Стратегії розвитку туризму міста Вінниці, яку Вінницька міськрада розробляє за підтримки проекту «ПРОМІС». Наразі готовий проект стратегічного документу, який після доопрацювання, буде винесений на громадські обговорення.

“Стратегія покликана закріпити за Вінницею статус туристичного центру Подільського регіону та забезпечити включення до національного туристичного продукту. Над розробкою документу, який визначить вектор розвитку туризму на найближчі 10 років, протягом півроку працювали експерти «ПРОМІСу», департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, інші підрозділи, представники громадськості, туристичної галузі, сфери гостинності та освітяни”, – інформує департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради.

«Завдяки нашій плідній співпраці з «ПРОМІС» ми маємо Маркетингову стратегію, Програму посилення конкурентоспроможності малого і середнього бізнесу та низку інших успішних проектів. У процесі роботи над першою галузевою стратегією міста в напрямку розвитку туризму ми намагалися зібрати якомога більше тих, хто працює в індустрії туризму, і дуже вдячні, що ви так радо відгукнулися. З середини липня 2019-го близько 60 представників галузі долучалися до всіх етапів розробки, наполегливо та згуртовано працювали над стратегічними цілями, новими креативними продуктами та неймовірно цікавими проектами, які приваблюватимуть у наше місто все більше і більше гостей. Маю надію, що Стратегія розвитку туризму й надалі консолідуватиме наші зусилля. Зусилля тих, хто стоїть за безліччю вражень від побаченого, почутого і посмакованого у нашому місті, тисячі людей, які створюють гостинну Вінницю: готельєри, ресторатори, музейники, екскурсоводи, організатори подій та інші амбасадори нашого міста», – каже очільник робочої групи, заступник мера Андрій Очеретний.

Під час засідання консультант «ПРОМІСу» Олександр Волошинський та директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені представили робочій групі проект Стратегії розвитку туризму міста Вінниці. Майбутніми стратегічними цілями обрали: формування та просування туристичних продуктів; розвиток інфраструктури для туризму; поліпшення якості послуг, кадрового забезпечення та комунікацій в туризмі.

«Бачення туристичної Вінниці у 2030 році: центр відпочинкового та ділового туризму на берегах Південного Бугу зі збереженою історичною автентикою, розвиненою мережею наземного та авіасполучення, зручною туристичною інфраструктурою, з цілорічною та різноманітною програмою перебування, що поєднує сучасність з інтеркультурним минулим та дозволяє насолоджуватися містом і його околицями відвідувачам із різними фінансовими можливостями», – зауважив Олександр Вешелені.

Також робоча група обговорила проектні ідеї до плану реалізації Стратегії та напрацювала критерії їх відбору.

«Наступним кроком має стати план реалізації стратегії, в якому мають бути прораховані кошти, які доступні громаді, чіткі графіки: де, що і на якому етапі потрібно зробити. Без якісного плану реалізації не буде дієвої стратегії. В свою чергу план реалізації повинен впливати на формування щорічних бюджетів», – наголосив консультант «ПРОМІСу» Олександр Волошинський.

Після допрацювання текст Стратегії буде винесений на громадське обговорення.

Нагадаємо, у Вінниці відкриють Туристичний хаб.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook