У “Приват24” 25 лютого зафіксовано технічний збій. Клієнти ПриватБанку не можуть увійти у мобільний застосунок.
Про це повідомляють кореспонденти Суспільного і клієнти банку у коментарях на сторінках Приватбанку у соцмережах.
“Помилка виконання операції. Будь ласка, повторіть пізніше”, — йдеться у повідомленні в застосунку, яке отримують користувачі.
Інші користувачі змогли зайти у застосунок з затримкою, дехто повідомив про проблеми під час проведення транзакцій.
З чим пов’язана ця проблема, наразі невідомо. Жодних повідомлень про технічні труднощі в “Приват24” на сторінках банку у соцмережах і на сайті нема. Інформації про планові роботи також немає.
Читайте також:
2000 FPV-дронів передав Міжрегіональний координаційний гуманітарний штаб захисникам
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook