Підсумки опитування від Viber Dating показали: 76% українців обирають партнера за фото, а не за опис профілю.
Учасники також розповіли, які знімки працюють найкраще, а які — відштовхують ще до першого повідомлення.
В опитуванні в офіційному каналі сервісу Viber Dating Club взяли участь близько тисячі респондентів. Результати опитування показали, що для 76% опитуваних фото є вирішальним для “свайпу вправо”. Близько половини з них (47%) зазначили, що головне у фото — це посмішка.
На питання “Якщо для вас вирішальне фото, яким воно має бути?” відповіді розподілилися наступним чином:
- Головне з посмішкою, живе фото — 47%;
 - Будь-яке, головне без купи фільтрів — 11%;
 - Розглядаю лише з фото в повний зріст — 9%;
 - Будь-яке, головне, щоб обличчя було видно — 8%; Фото з тваринками — безпрограшний варіант — 7%;
 - Загадкові, звабливі фото — те, що треба для знайомства — 5%;
 - Круто, якщо на фото людина займається спортом — 4%;
 - Фото з авто, мотоциклом — ось мій фетиш — 3%;
 - Стильне, можна з професійної фотосесії — 3%;
 - Звертаю увагу на серйозні, робочі фото, в костюмі і т. д. — 3%.
 
Натомість 24% українців при знайомствах онлайн в першу чергу звертають увагу на опис профілю. Третина респондентів (32%) дивляться, чи є з людиною спільні інтереси.
Відповіді на питання “А якщо вирішальне — це опис, на що звернете увагу?” розподілилися таким чином:
- Співпадіння за інтересами — 32%;
 - Хочу бачити в описі, чого людина хоче від стосунків — 16%;
 - Неважливо, аби хоч щось про себе сказали — 13%;
 - Щоб читалася щирість, справжність (навіть із недоліками) — 10%;
 - Якщо має / любить домашніх тварин — це плюсик у карму — 9%;
 - Почуття гумору — 8%;
 - Якщо любить дітей — це метч — 5%;
 - Нестандартний підхід до опису — 4%;
 - Згадка, чим займається — 3%.
 
Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>1000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.
 Слідкуйте за новинами у Телеграм
 Ще більше фото в Instagram
 Підписуйтесь на нас у Facebook
 
