Вчора, п’ятого жовтня, у Києві в рамках щорічної Міжнародної туристичної виставки UITM відбувся перший Міжнародний форум DMO (організацій з управління дестинацією) та НТО (національних туристичних організацій).
Про це повідомляє Вінницька міська рада.
У форумі брали участь представники туристичних відомств і агенцій з просування ПАР, Єгипту, Кіпру, Аргентини, Італії, Іспанії, Грузії, Хорватії, Угорщини та України. Із запрошених гостей був також представник із Вінниці, директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені. Він розкривав етапи становлення туристичного менеджменту і маркетингу за останнє десятиліття, наголосивши на стратегічних підходах, які почали впроваджуватися у Вінниці з 2018 року.
«Найголовнішими завданнями реформи управління дестинацією Вінниці визначено дієвий маркетинг та забезпечення екосистеми сталого туризму, що впливає як на економіку громади, так і на розвиток культурних і соціальних зв’язків різних рівнів. Тільки в об’єднанні зусиль громадського сектору, бізнесу й влади можливе ефективне нарощування туристичної пропозиції та залучення нових туристичних потоків. Своєрідною точкою концентрації усіх якісних змін у Вінниці має стати перший в Україні муніципальний туристичний хаб, простір якого передбачає, зокрема, офіси й коворкінг для майбутньої локальної туристичної організації як повноцінного співтворця нових туристичних продуктів, системи їх вдосконалення і просування на цільові ринки й аудиторії. Стимулювання появи такого об’єднання є одним із пріоритетів діяльності міської ради»
– зауважив Олександр Вешелені.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook