Легкий експорт в країни світу: розсуваємо кордони

Продаж імпортних товарів на українському ринку — перспективна діяльність як для малого, так і для великого бізнесу. Схеми закупівлі за кордоном та доставки в Україну відлагодженні та дієві. А як вітчизняному виробнику чи магазину вийти на зовнішній ринок? Процедуру у зворотному порядку пропонує сервіс Meest China — досвідчений міжнародний перевізник. Ознайомитися із комплексом послуг можна за посиланням https://meest.cn/ru/eksport-z-ukrayini-v-krayini-svitu/.

Що потрібно для виходу на зовнішній ринок

Щоб закріпитися на конкурентному ринку такого промислового гіганта, як Китай, необхідно заздалегідь попіклуватися про такі аспекти:

  1. Впізнаваний продукт — нова продукція від невідомого локальному споживачу бренду має відрізнятися якістю, дизайном або суттєво вигравати у ціні. Чим оригінальніше оформлення, тим кращі можливості завоювати інтерес нової аудиторії.
  2. Стратегія розвитку — міжнародна доставка вимагає додаткових витрат. Щоб не лише покрити витрачені кошти, а й отримати очікуваний прибуток, важливо прорахувати граничні обсяги продажу та спланувати бюджет проєкту.
  3. Відповідальне обслуговування — продаж товарів за кордон ускладнюється великою відстанню доставки. Важливо з перших продажів забезпечити своєчасну поставку. Це можливо з допомогою надійного перевізника.

Діяльність у новому середовищі, особливо такому екзотичному, як китайський ринок, вимагає детального маркетингового аналізу. Важливо визначити потенційну цільову аудиторію та способи просування товару. Для подолання мовного бар’єра та коректної реєстрації торгової марки на китайському ринку знадобляться послуги посередника. Сервіс Meest China пропонує комплексний супровід, завдяки якому всі процедури вдасться організувати чітко та швидко.

З чого складається злагоджена робота

Звертаючись до сервісу-посередника, можна розраховувати на допомогу у всіх напрямках:

  • вибір найкращих маркетплейсів та реєстрація бренду;
  • пропозиція вигідних умов доставки;
  • фулфілмент — обробка та консолідація вантажів;
  • торговельне представництво — комунікація з покупцями, контроль оплати та безпосередньої доставки.

Щоб отримати індивідуальну пропозицію щодо співпраці, достатньо заповнити коротку форму зворотного зв’язку на сайті сервісу, та отримати консультацію від менеджера. В основі співпраці — прозорість, відповідальність та взаємовигідність. Завдяки цьому вихід на ринок Китаю та інших країн неодмінно буде вдалим та економічно ефективним.  

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook