Сьогодні компанія «АТБ», що є лідером української роздрібної торгівлі, трохи відхилить завісу комерційної таємниці та поділиться з нами своїми сміливими задумами на цей рік. Ми розповімо про те, що нового, цікавого, смачного, корисного, ексклюзивного та гарантовано якісного в 2020-му можна буде побачити на прилавках 1082 супермаркетів даної торговельної мережі, у тому числі й у Вінниці.
Для майже чотирьох мільйонів постійних клієнтів «АТБ» у 24 областях України сюрпризом стане поява у цих магазинах лімітованих товарів власного виробництва. На даний час асортимент кожного з таких дискаунтерів становить 3,5 тисячі найменувань. Більше чверті товарних позицій (26%) представлено товарами власних торгових марок «АТБ». Це якісна продукція від відомих виробників.
Корпорація володіє чотирма власними торговими марками, що належать до всіх цінових категорій. Преміальний сегмент представлений ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Найбільш економну продукцію пропонує ТМ «Розумний вибір». Кожна із зазначених марок посідає лідерські позиції у своєму сегменті, оскільки вирізняється високою технологічністю виробництва та відповідає європейським вимогам щодо якості, безпеки й органолептики продукції (смак, аромат, зовнішній вигляд тощо).
Особливе місце в даному переліку ВТМ займає марка «Своя лінія», яку давно полюбили мільйони клієнтів, включаючи жителів Вінниці. Вихід на ринок продукції з таким маркуванням багато років тому став справжнім проривом – ці товари здивували покупців знайомим з дитинства, натуральним, домашнім смаком і чудовою якістю.
Торік у дискаунтерах помітно оновили та розширили лінійки снекових товарів, молочної групи, кондитерських виробів та іншої продукції цієї торгової марки «АТБ». Акцент був зроблений на виробництві інноваційних товарів без додавання пальмового масла, консервантів, барвників та інших шкідливих добавок. Це продукти для здорового харчування, які за прикладом європейців все частіше вибирають українські споживачі.
У 2020 році компанія планує приділити особливу увагу випуску інноваційної лімітованої продукції. Такі товарні позиції спеціально підбирають з урахуванням інтересів і вподобань клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають не просто покупцями, а партнерами по бізнесу.
Цього року лінійки всіх категорій товарів розширять за рахунок ексклюзивних позицій і яскравих ліцензійних продуктів.
Одним із наочних прикладів стала поява нових цукерок – «Асорті “Королева ночі”» від ТМ «Своя лінія». Обличчям проєкту стала відома співачка Ольга Полякова, яка в межах співробітництва великих брендів раніше випустила музичний кліп з такою самою назвою. Її світлина в сценічному вбранні прикрашає кожну пачку цих лімітованих цукерок.
Здивують і смакові якості нового продукту. Оновлення торкнулося не тільки зовнішнього вигляду товару: були також внесені зміни в його рецептуру, поліпшені органолептичні показники. Нагадаємо, що до продукції власного виробництва, яку продають тільки в магазинах «АТБ», компанія висуває особливо суворі вимоги. На прилавки цих маркетів можуть потрапити лише натуральні та безпечні продукти, адже ексклюзивний асортимент є візитівкою лідера української галузі ритейлу.
Слід підкреслити, що цінова політика торговельної мережі залишається незмінною вже більш як чверть століття. Вартість будь-якого товару в дискаунтерах «АТБ» зазвичай на 10–15% нижча за середньоринкову. Якщо ж йдеться про продукцію власних торгових марок, то ціна може бути і на третину нижчою за ціну будь-яких аналогів інших брендів.
Автор Михайло Антонов
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook