Реклама
При виборі гемблінг партнерки важливо звертати увагу на перевірені варіанти, які пропонують регулярні виплати та мають гарний рейтинг. Надійні партнери забезпечують не лише стабільний дохід, а й упевненість у тому, що ігровий трафік оброблятиметься чесно та професійно.
Гемблінг партнерки – що це таке
Гемблінг партнерки – це спеціальні програми, які дозволяють власникам онлайн-казино, букмекерських контор або покер румів залучати нових гравців через афілійованих партнерів. Партнери одержують комісію за залучення гравців або клієнтів на сайт партнера. Працюючи в партнерки гемблинг, партнери можуть просувати різні ігри, події або акції, щоб залучити нових гравців.
Для того, щоб розпочати роботу з партнерською програмою, потрібно зареєструватися на сайті партнера, отримати унікальний партнерський ідентифікатор і почати просувати продукти через свої канали. Цільова аудиторія для просування гемблінгу може бути різноманітною – від молодих людей, захоплених азартними іграми, наприклад гра ракета, до досвідчених гравців або людей, які шукають додатковий дохід. Важливо визначити цільову аудиторію залежно від віку, статі, географії та платоспроможності користувачів, щоб ефективно просувати продукт та отримувати прибуток від партнерської програми.
Переваги партнерок
Ключовим плюсом партнерських мереж є те, що вони не прив’язані до того чи іншого продукту від рекламодавця. Для них важливо, щоб веб-майстер лив «у плюс» і тому їм вигідно створювати оптимальні умови. До того ж гемблінг – одна з найприбутковіших сфер з відносно нескладною воронкою та порівняно високими виплатами.
Партнерські програми надають великий вибір оферів без прив’язки до продуктів і гнучкі умови (особливо на старті). Серед переваг використання партнерок також можна відзначити:
- Можливість консультації та допомоги від менеджера.
- Наявність корисного навчального контенту.
- Великий вибір промо-матеріалів.
- Багато способів проведення грошових транзакцій.
На що звернути увагу при виборі партнерської програми?
Вибираючи партнерку, має сенс порівняти кілька підходящих варіантів, зіставивши наступне:
- Тривалість роботи та позитивна репутація від топових арбітражних, а також SEO команд.
- Умови виплат, ставки по одному і тому ж самому оферу.
- Відгуки користувачів про ту чи іншу програму.
- Наявність (і кількість) свіжих промо, інструментів для арбітражу.
- Популярні програми нерідко пропонують промокоди на сервіси для веб-майстрів, а також надають персональні (більш вигідні) умови арбітражникам з обсягами.
DEPHOUSE – це партнерська програма в гемблінг та беттінг вертикалях зі своїм in-house продуктом. В наявності більше 700 офферів від прямих рекламодавців. Арбітражнику доступні CPA та RevShare моделі для монетизації трафіку.
Компанія була офіційно запущена у Варшаві у вересні 2022 року. Знання та досвід в арбітражній сфері, які є у всіх співробітників, а також глибоке розуміння ринку — ось що робить цю партнерку особливою.
По кожному з офферів у каталозі партнерки можна налаштувати умови співпраці, які підійдуть саме під твоє джерело та обсяги трафіку. Тут є паблік та приватні оффери. Власний продукт DEPHOUSE видає на тести лише у приваті. За доступом до останнього краще звертатися до менеджера безпосередньо.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook