Добре знайома кожному з нас мережа «АТБ» сьогодні охоплює 24 області України, включаючи й нашу Вінницьку. В 293 населених пунктах країни відкрито вже 1144 комфортних магазини найбільшого вітчизняного ритейлера. Ці показники постійно зростають. Послуговуючись стратегією динамічного розвитку, компанія щорічно відкриває майже сотню нових магазинів, а також проводить модернізацію ще не менш як п’ятдесяти маркетів.
Щоб на прилавках кожного з них завжди були гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності, лідер ритейлу створив одну із найбільших логістичних інфраструктур у країні. У різних регіонах побудовано мультитемпературні складські центри європейського зразка. До кінця поточного року їх буде вже десять. Нагадаємо, що асортимент маркетів «АТБ» перевищує 3,5 тис. найменувань, 900 з яких представлені товарами власних торгових марок. Цінова політика компанії залишається незмінною – вартість будь-якого товару на прилавках «АТБ» на 10–15% нижча за середньоринкову, причому цього досягають, не знижуючи якості продукції. Супермаркети цієї торговельної мережі вже кілька років поспіль проходять сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005, який у розвинених країнах вважають своєрідним знаком якості. Власний відділ контролю «АТБ» регулярно проводить внутрішні перевірки, які не поступаються суворим міжнародним аудитам.
Взявши за зразок передовий європейський досвід, а також щедро інвестуючи у свої інноваційні розробки, компанія зуміла вибудувати ефективну модель соціально орієнтованого та патріотичного бізнесу. Вже багато років «АТБ» утримує лідерство в галузі за багатьма показниками. Це товарообіг (за шість місяців 2020 р. він становив 70,7 млрд грн.), обсяг сплати податків і зборів (за перше півріччя – 7,57 млрд грн.), кількість магазинів, розвиток логістичної інфраструктури, чисельність співробітників (більш як 60 тис. осіб), карта присутності та створення нових робочих місць (останній фактор надзвичайно важливий для невеличких містечок).
«За цими цифрами – податки, сплачені в державний і місцеві бюджети, тисячі створених нових робочих місць, реалізовані національні та регіональні благодійні проєкти, а також програми допомоги та підтримки… Сьогодні можна сміливо говорити про те, що наша команда сформувала стійку бізнес-модель, здатну протистояти будь-яким викликам! Ми не зупиняємося!» – сказав Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».
Зручне розташування магазинів, великий паркінг, облагороджена територія навколо маркетів, по-європейськи комфортні умови, доступні ціни та величезний асортимент якісних товарів – усе це робить «АТБ» улюбленим магазином майже чотирьох мільйонів українців. Безперебійно забезпечувати покупців, у тому числі й жителів Вінниці, гарантовано свіжими продуктами за максимально доступними цінами компанії допомагає оптимізація багатьох бізнес-процесів і принципова відмова від посередників. «АТБ» завжди напряму працює з постачальниками продукції.
Корпорація встанановила високу планку для української торгівлі. Тільки за останній час були реалізовані такі сміливі проєкти, як адресна доставка продуктів, перший український продуктовий інтернет-магазин «АТБ». Раніше скасовану паперову книгу скарг і пропозицій замінив інтелектуальний чат-бот, з яким можна спілкуватися у Viber і Telegram. У магазинах мережі зараз встановлюють поштомати. На стадії впровадження технологія Scan&Go, що дозволяє покупцеві самостійно сканувати товари й оплачувати їх у мобільному додатку.
Багато років працюючи в сфері вітчизняного ритейлу, ця компанія стала драйвером усієї галузі. І в цьому немає нічого дивного. Торговельна мережа фактично познайомила нашу країну з форматом магазину самообслуговування. «АТБ» став у той час першим українським магазином, де можна було самостійно наповнювати кошик тими продуктами, які сподобалися. Багато з того, що сьогодні є звичною справою для будь-якого вінницького супермаркету, свого часу протестували, впровадили, а в деяких випадках і розробили саме в даній торговельній мережі. Це системи підвищення енергоефективності, рекуперації тепла, сучасні онлайн-сервіси, диджитал-рішення, які роблять процес купівлі більш комфортним, безпечним, зручним, а отже, європейським.
Автор Ольга Прошак
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook