Автостанції як аеропорти: на Центральному автовокзалі Києва впроваджено новітню систему «Розумний автовокзал»

Реклама

На Центральному автовокзалі Києва впроваджена та працює новітня система  «Розумний автовокзал» або автостанційне рішення. Розробником та засновником системи є компанія Укрпас, яка надає послуги з бронювання та продажу квитків на проїзд в автобусах по Україні та Європі.

Система  «Розумний автовокзал» — це інноваційний підхід до організації автобусних гаваней, який інтегрує цифровізацію послуг для зручності перевізників, водіїв та пасажирів. 

Вона включає в себе новітню систему диспетчеризації, можливість онлайн бронювання квитків, автоматизовані термінали для продажу квитків, а також персональні кабінети для всіх учасників процесу. 

Основна мета системи — зробити автовокзали настільки зручними і функціональними, як аеропорти, забезпечуючи мультимодальні перевезення та цифрові сервіси, які полегшують керування поїздками.

«Автостанційне рішення або система «Розумний автовокзал» не лише змінює спосіб, яким ми подорожуємо, але й ставить Україну на карту інноваційних транспортних рішень. Це великий крок до створення більш ефективної та зручної транспортної системи в країні, яка може слугувати прикладом для всього світу», — повідомив власник компанії Укрпас Олег Міщенко.

На сьогодні система вже працює на автовокзалі, проте в планах компанії її впровадження на всіх автостанціях країни. 

«Для початку ми хочемо покрити щонайменше 20 автостанцій Києва та області, які в цілому готові до інновацій. Звісно, у час війни терміни трохи затягуються, адже система передбачає додаткові інвестиції. Але впевнений, що крок за кроком ми зможемо цифровізувати всі автостанції країни та зробити автобусні перевезення зручними та цифровізованими для всіх учасників перевезень», — додав Олег Міщенко.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook