Вінничани активно користуються послугою зміни реєстрації місця проживання

Сьогодні з найбільш запитуваних послуг в Прозорих офісах Вінниці є процедура реєстрації або зняття з реєстрації місця проживання.

Про це повідомляє Центр адміністративних послуг “Прозорий офіс” Вінницької міської ради.

Документи, які необхідно надати для реєстрації місця проживання:

– Паспортний документ;

– Свідоцтво про народження для дитини віком до 14 років;

– Реєстраційний номер облікової картки платників податків (РНОКПП);

– Документ про перебування на військовому обліку;

-Документи, що підтверджують право власності на житло, рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житла, визнання за особою права користування житлом, жилим приміщенням, договір найму (піднайму, оренди) або інші документи, визначені Кабінетом Міністрів України);

– Документи, що посвідчують особу законного представника (довіреність);

– Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.

Документи, які необхідно надати для зняття з реєстрації місця проживання:

– Паспортний документ;

– Свідоцтво про народження для дитини віком до 14 років;

– Реєстраційний номер облікової картки платників податків (РНОКПП);

– Документ про перебування на військовому обліку;

– Заява особи про виїзд на постійне місце проживання (окрім іншого надається рішення ДМС) або залишення на постійне місце проживання (рішення консульства);

– Заява іноземця чи особи без громадянства на підставі документу, термін дії якого закінчився;

– Рішення суду;

– Свідоцтво про смерть;

– Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.

Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника.

Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.

Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.

Адміністративний збір становить:

• 34,05 грн (якщо пройшло до 30 днів від зняття з реєстрації; для реєстрації новонароджених дітей – протягом 3 місяців від дня державної реєстрації);

• 56,75 (якщо пройшло понад 30 днів від зняття з реєстрації).

Послугу можна отримати у відділеннях ЦНАП «Прозорий офіс» та на віддалених робочих місцях за попереднім записом. За більш детальною консультацією звертайтесь до Кол-центру «Прозорий офіс».

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook