Кожен тролейбус, трамвай та автобус КП «Вінницька транспортна компанія» щотижня проходить через генеральне прибирання, коли салон миється повністю – зовні і всередині, фінальним етапом якого є обробка дезінфікуючим розчином.
“З початку лютого цю роботу посилили у зв’язку з поширюваністю ГРВІ – дезінфекцію проводять спеціальним розчином з пульверизаторів. Працівники КП «ВТК», які виконують цю роботу, забезпечені захисними костюмами, рукавицями, масками та іншими засобами індивідуального захисту”, – інформує департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради.

«Генеральне прибирання кожної одиниці транспорту робиться раз на тиждень. Воно включає три етапи. Це мийка салоні зовні, далі прибирання салону всередині: миються вікна, стеля, поручні, підлога тощо. Заключний етап – обробка спеціальним дезінфікуючим розчином поручнів та підлоги. Крім того, двічі на день на кінцевих зупинках громадського транспорту протираються ручки, а також поручні на вхідних дверях та всередині салону. Ми проводимо таку роботи постійно. Також рухомий склад прибирають й вночі в депо, перед тим, як транспорт зранку вийде на лінію. З 9 лютого ми ще більше посилили роботу з дезінфекції салонів у зв’язку з підвищенням захворюваності на грип та ГРВІ. Тому зараз ми обробляємо салон ще й за допомогою розпилювача та спеціальних дезінфікуючих засобів», – каже генеральний директор КП «Вінницька транспортна компанія» Михайло Луценко.
Також Михайло Луценко зазначив, що заготовлено близько трьох тисяч масок і ще близько 200 масок зі спеціальними клапанами. При потребі їх будуть використовувати водії та кондуктори.

Як розповів завідуючий здоровпунктом КП “Вінницька транспортна компанія” Микола Зозуля, дезінфікуючий розчин, який використовується для попередження інфекційних захворювань, вбиває практично всі мікроби, які є патогенними. «Такий розчин використовується в закладах охорони здоров’я, харчування, у транспорті, де перевозять харчові продукти та займаються пасажирськими перевезеннями. Його дія проявляється вже через п’ять хвилин, потім салон провітрюється, поверхні протираються. Важливо також, щоб і пасажири пам’ятали правила профілактики – прикривали ніс і рот, коли пчихають та кашляють, мили руки після відвідування громадських місць. Наші працівники, які проводять обробку дезрозчином, зокрема, пульверизатором, мають засоби індивідуального захисту – захисні костюми, халати, рукавиці, окуляри, спеціальні маски. Після того, як вагони пройшли зовнішню мийку, вони заходять всередину і обробляють поручні, вікна, підлогу», – каже Микола Зозуля.
Крім того, Микола Зозуля зазначає, що передрейсовий контроль проходять усі водії та кондуктори: їм міряють тиск та температуру, цікавляться самопочуттям.
Нагадаємо, на неполадки валідаторів у транспорті чи збої е-квитків можна поскаржитися у чат.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook