Серед презентованих проектів були ресторан «Коцюбинський 2020», мобільний додаток «Old City», фестиваль «Funny Bear», Український координаційний центр паломництва «Шлях Святого Іакова», «Подільська гостина», Центр ремесел та сімейного відпочинку «Дунстан», «Пироговський тиждень», Арт-пікнік «Intermezzo», «River Tour» та «Галопом по Європах».
Журі оцінювало проекти команд за такими критеріями: інноваційність, актуальність, реалістичність, креативність та потенціал.
Найкращим був визнаний проект Мобільний додаток «Old City», який дозволятиме робити селфі з історичними подіями і постатями Вінниці, матиме аудіовізуальний контент та фото квест про Вінницю 100-річної давнини.
“Учасники та учасниці отримали подарунки від Департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, а команда-переможець, окрім призів – підтримку департаменту у реалізації ідеї і участь у туристичних виставках та інших промоційних заходах. Найкращі розроблені ідеї для туристичних продуктів будуть включені в Стратегію розвитку туризму Вінниці”, – про це у мережі Фейсбук повідомив директор Департаменту маркетингу та туризму Олександр Вешелені.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook