Сила аргументів: у Вінниці відбулись дебати серед студентів училищ

1 травня відбулось чергове засідання клубу соціально-правових дебатів, організованого службою у справах дітей Вінницької міської ради. До участі долучилися студенти з чотирьох вінницьких училищ. Цього разу для обговорення обрали дві актуальні теми: «Зоопарки — благо чи шкода для тварин?» та «Що важливіше: багатство чи щастя?»

Про це інформує Місто, посилаючись на Вінницьку міську раду.

Дебати пройшли у форматі бліцу, тобто учасники не знали тем заздалегідь, а обрали їх у ході обговорення вже під час заходу. Згодом жеребкуванням визначили, хто з ким змагатиметься у силі аргументів та контраргументів. Таким чином, визначили уряд та опозицію під час дебатів.

У хлопців та дівчат було пів години на підготовку, а згодом кожен відповідно до відведеної йому ролі висловив свою думку. Журі у складі викладачів та працівників служби у справах дітей визначили, хто був переконливішим.

Загалом у дебатах взяли участь 16 студентів із таких закладів: ЦПТО №1, Вищого художнього профтехучилища №5, Вищого художнього профтехучилища сфери послуг, а також міжрегіонального вищого професійного училища.

«Мені подобається, що під час таких заходів можна почути альтернативні думки з приводу різних резонансних питань та висловити свою думку. Такий формат роботи навчає гарно говорити, наводити аргументи, не просто слухати, а й чути інших людей», – розповіла першокурсниця бакалаврату училища сфери послуг, майбутній харчовий технолог Маргарита Побережна.

Схожої думки Яна Гончарова, студентка художнього училища.

«Це мій третій досвід участі у дебатах. Раніше ми вже обговорювали питання євроінтеграції, цивільного шлюбу, зменшення призовного віку в Україні. Під час дебатів завжди цікаво почути думку інших, докопатися до суті певного питання», – говорить студентка.

Соціально-правові дебати – постійна форма роботи служби у справах дітей ВМР. Як зазначила начальниця відділу превентивної роботи Людмила Марценюк, для диспутів обирають гострі питання, зокрема й морально етичні.

«Ми прагнемо навчити підлітків мислити критично, формулювати власну думку та з повагою ставитися до позиції опонента. Саме тому обираємо для дебатів теми, що виходять за межі підручників і торкаються моральних орієнтирів суспільства. Подібні заходи є важливою складовою профілактичної та виховної роботи з молоддю, спрямованої на формування активної громадянської позиції», – зазначила Людмила Марценюк.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook