Сайт Вінницької міської ради повідомляє, що в місті збільшилась кількість оброблених звернень до “Прозорого офісу” через колл-центр. Так, хоча адміністратори оброблюють заявки громадян і в соціальних мережах, і в мессенджерах, найбільш популярні саме телефонні звернення.
Минулого року було оброблено 68 тисяч дзвінків, а у середньому щомісяця до колл-цетру звертається майже 8 з половиною тисяч вінничан.
Ми постійно підтримуємо комунікацію з нашими клієнтами у месенджері та вайбері. Через ці засоби комунікації ми надсилаємо людям типовий перелік документів для отримання адміністративних послуг. Але найбільшим попитом користуються послуги нашого колл-центру. Він має міський шестиканальний номер та вісім мобільних номерів. Найпопулярнішими питаннями у зверненнях до адміністраторів колл-центру є перелік документів, які необхідно подати на отримання тієї чи іншої послуги, дізнатися результат її розгляду, записатися на прийом, отримати будь-яку консультацію,
– розповіла директорка департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook