Протягом останнього року Офіс старости Вінницько-Хутірського округу та Центр обслуговування громадян надали понад 10 тисяч адміністративних послуг, що становить понад тисячу послуг більше, ніж у попередньому році.
Про це інформує Місто, посилаючись на Вінницьку міську раду.
Як повідомляє староста округу Владислав Кривешко, у 2023 році працівники Офісу старости надали, зокрема, 1645 довідок, видали 2605 податкових нарахувань, сформували 2 пакети документів для подання щодо присвоєння статусу «Мати героїня», а також опрацювали 126 вхідних листів.
Безпосередньо староста, у 2023 році, вчинив 116 нотаріальних дій та провів особистий прийом більш як 800 громадян.
Для порівняння, у 2022 році працівники Офісу старости надали понад три тисячі адміністративних послуг. З них — 1019 довідок та видано більш як 2500 податкових нарахувань. Кількість нотаріальних дій та особистих приймань, які провів безпосередньо, староста, практично не змінились.
Також, відповідно до Інструкції з ведення господарського обліку в сільських, селищних та міських радах затвердженої наказом Державної служби статистики України, працівники старостату перевірили та, за потреби, внесли зміни до 6715 облікових карток об’єктів господарського обліку.
“Загалом, у 2023 році збільшилась кількість адміністративних послуг, котрими можуть скористатися мешканці округу, – зазначає Владислав Кривешко. – До Центрів обслуговування громадян доєдналися представники Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, які надали 369 послуг, спеціалісти ТОВ «Центр Муніципальних Систем Управління» (Єдиний Рахунок) – 280 адмінпослуг, та представники КП «Комбінат комунальних підприємств» – більш як 2000 опрацьованих звернень”.
Спеціалісти ЦНАП «Прозорий офіс», котрі працюють за віддаленими робочими місцями на базі Центрів, надали 5614 послуг адміністративного та соціального спрямувань.
Крім того, в окрузі запустили перший та поки єдиний в Україні муніципальний додаток старостинського округу — «Округ в Смартфоні».
«Додаток став поштовхом до зміни цілої філософії отримання послуг адміністративного, комунального та інформаційного секторів, філософії комунікації «громада – влада». Став інкубатором нових ідей та можливостей для бізнесу, стимулюванням розвитку нових сфер підприємництва, залучення інвестицій та сучасних поглядів. Змінилась й парадигма сприйняття туристами наших населених пунктів, покращення туризму. Застосунок вніс деяку простоту в міську мобільність наших мешканців – зручний громадський транспорт, в зручний час, зручним маршрутом», – каже Владислав Кривешко.
За сім місяців додатком скористалося понад 5,5 тисяч людей, а кількість відвідувань сягає 80 тисяч разів.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook