Хто, як не клієнти, найкраще можуть розповісти про послугу, якою користуються. Саме тому вінничанам, які їздять у громадському транспорті, пропонують визначити кращого на їх думку водія. Чемний, привітливий усміхнений і людяний – ці якості вітаються у першу чергу. Так само, як і комфортна поїздка.
Інформація про голосування у вигляді плакатів уже розміщена у салонах трамваїв, тролейбусів і автобусів – поблизу водійських кабінок. На них є дані з номером екіпажу і QR-код, який слід відсканувати за допомогою мобільного телефону. Щоб віддати свій голос за конкретну людину, треба натиснути на позначку «голосування», обрати номер екіпажу і клацнути на кнопку «голосувати».
Це так званий “Марафон взаємоввічливості” – спільний проєкт радіо “Місто над Бугом” і Вінницької транспортної компанії для визначення найпрофесійніших водіїв.
За підсумками переможці отримають пам’ятні нагороди. «Не зволікайте – відзначайте найкращий екіпаж. Не шкодуйте позитивних відгуків, адже гармонійне та комфортне місто починається із взаємоповаги», – закликають у транспортній компанії.
Результати голосування обіцяють оприлюднити уже за місяць, до Дня комунального працівника, який відзначатимуть 15 березня.
– Якими саме будуть заохочення, ми зараз ще вирішуємо, це стане відомо ближче до дати, – говорить начальник відділу експлуатації КП «Вінницька транспортна компанія» Микола Заверуха. – Насправді взаємоповага дуже важлива, адже покращує якість культури. І не тільки наша компанія може оцінювати своїх працівників, у першу чергу це роблять пасажири, які щодня користуються транспортом. Це найкращий механізм оцінки якості роботи, який принесе користь усім.
Нагадаємо, на неполадки валідаторів у транспорті чи збої е-квитків можна поскаржитися у чат
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook