Нова Маркетингова стратегія розпочала роботу у Вінниці

Вчора, 21 вересня, відбулося перше засідання робочої групи з впровадження дієвого маркетингу Вінницької міської територіальної громади.


Про це повідомила Вінницька міська рада.


До складу групи входять представники медіа, креативних агенцій, профільних підрозділів міської ради, комунальних та приватних підприємств, навчальних закладів та громадських організацій. На першому засіданні вони обговорили досвід попередньої галузевої стратегії та завдання, які стоять перед майбутньою.


«Сьогодні ми підхоплюємо естафету з розробки дієвих інструментів маркетингу нашої громади, щоб зробити Вінницю ще успішнішою і перетворити її на місто-магніт”

– звернувся до учасників робочої групи заступник міського голови Андрій Очеретний.


Незабаром буде презентовано результати кількох досліджень щодо сприйняття Вінниці і її бренду різними цільовими групами. До 27 вересня триває опитування вінничан, до якого можна долучитися за посиланням https://cutt.ly/WEgjWeK. На основі цих даних буде визначено профілі споживачів та здійснено SWOT-аналіз муніципального маркетингу, що дозволить чіткіше сформулювати цілі майбутньої маркетингової стратегії.

Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook