З 12 травня, фахівці «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» здійснюватимуть обслуговування клієнтів у Прозорих офісах, а саме «Вишенька» (просп.Космонавтів, 30), «Старе місто» (вул.Брацлавська, 85) та «Замостя» (вул.Замостянська, 7), за умов дотримання засобів захисту та дезінфекції.
«Наразі левова частка звернень 40% – щодо стану рахунку за спожиту електроенергію, 15% – щодо доставки рахунків та 25% – проходження реєстрації в Особистому кабінеті на сайті «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», 20% – інші питання», – інформує компанія.
За необхідності, чергові консультанти ЦОКів зв’язуються з клієнтами та видають документи, які попередньо були вже замовлені та виготовлені нашими фахівцями. Окрім того, ми пропонуємо клієнтам пройти реєстрацію у Особистому кабінеті споживача, або отримати постійний доступ до власного рахунку за електроенергію та контролювати його, що особливо зручно у час карантину.
Нагадуємо, контактні дані для зв’язку:
- Особистий кабінет
- Електронна пошта – [email protected]
- Кол-центр: (0432) 32-97-77.
Нагадаємо, “ЕНЕРА ВІННИЦЯ” відкрила додаткові телефонні лінії для клієнтів.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook