Епідемія вносить правки в роботу центрів зайнятості. Відтепер допомогу по безробіттю можна отримати дистанційно, не чекаючи на закінчення карантину.
Фахівці Центру зайнятості пояснюють, що раніше, щоб отримати допомогу по безробіттю потрібно було зібрати пакет документів, принести його до центру зайнятості. Крім того, обов’язково треба було пройти особисту співбесіду і регулярно відвідувати центр зайнятості за місцем прописки.
Проте коли карантин тільки впровадили, центри зайнятості по всій країні перейшли на роботу в дистанційному режимі. Можна надіслати всі необхідні документи, але кошти могли нарахувати тільки по закінченню карантину, адже процедура потребувала особистої присутності. Нині через зростання кількості заражених карантин продовжили і процедуру змінили на законодавчому рівні.
— У нас є вже порядок, яким визначено особливості реєстрації безробітних в період карантину. Тобто допомога все-таки буде призначатись без присутності людини. Механізм той самий. Всі документи будуть в той же день реєструватимуть в журналі вхідної документації. Якщо чогось бракуватиме, то з людиною зв’яжуться телефоном фахівець, проговорить окремі моменти. Всі дані заносяться в нашу базу і при наявності заяви про надання статусу і допомоги по безробіттю, ця допомога буде надана. Зараз кошти нараховуються двічі на тиждень. Весь процес буде в телефонному режимі проводитись спеціалістом, — повідомила начальниця відділу інформаційної роботи Вінницького обласного центру зайнятості Олеся Тріска. — Поки що ми відшліфовуємо свою роботу, але всі отримають допомогу, можливу не одразу, але належні кошти будуть нараховані. Тому без паніки.
За даними на сайті Державного центру зайнятості, щоб зареєструватись в як безробітний треба подати до центру зайнятості такі документи:
- паспорт громадянина України чи інший документ, що підтверджує особу та громадянство
- або посвідку на постійне проживання, або посвідчення біженця, або особи, яка потребує додаткового захисту, або якій надано тимчасовий захист
- довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків
- трудову книжку або цивільно-правовий договір чи довідку про прийом та звільнення з роботи
- документ про освіту
- військово-обліковий документ для осіб, які звільнилися із строкової військової служби.
Автор Анастасія КОРОЛЬ
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook