Найбільша кількість скарг (37%), що надходять у контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії COVID-19, стосується роботи сімейних лікарів, повідомив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер під час прес-брифінгу в Києві.
“Теми дзвінків, щодо яких залишали звернення (скарги або питання, які потребують додаткового вирішення), – робота сімейних лікарів (37%), надання послуг медзакладами (25%), робота лабораторій (11%), робота поліклінік, амбулаторій (7%), скарги на неможливість здати ПЛР-тест (4%)”, – сказав він.
За словами Кучера, найбільше таких звернень зареєстровано в Київській (22%), Дніпропетровській (9%), Харківській (7%), Черкаській (6%) областях і Києві (9%). Своєчасно і якісно опрацьовують звернення громадян Волинська, Черкаська, Одеська, Чернігівська, Житомирська, Хмельницька, Вінницька, Івано-Франківська, Херсонська й Миколаївська області.
Заступник міністра зазначив, що від початку роботи контакт-центр отримав близько 27 тис. дзвінків, з них 7,631 тис. дзвінків було опрацьовано в автоматичному режимі.
“19,188 тис. дзвінків направили на операторів, з них 15,945 тис. дзвінків прийняли й опрацювали вчасно, 3,243 тис. дзвінків були під час навантаження, і оператори їм перетелефонували. 50% дзвінків стосуються діагностики, близько 9% питань – амбулаторного лікування, 6% – безплатних і платних тестувань, 5,7% – порядку проходження самоізоляції та 3,6% – підписання декларацій”, – уточнив Кучер.
Нагадаємо, масове тестування: дорогий експеримент чи альтернатива локдауну?
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook