В Україні в період карантину зріс попит на Wi-Fi-роутери і 4G-модеми і знизився – на навушники і смарт-годинники; водночас замовляти товари стали набагато частіше з планшетів. Про це Укрінформу повідомили в прес-службі мобільного оператора Vodafone Україна з посиланням на статистику покупок у власному інтернет-магазині.
“Після введення карантину в інтернет-магазині зріс попит на мобільні Wi-Fi роутери і 4G-модеми. Їх стали замовляти в шість разів частіше. Популярністю стали користуватися стартові пакети – їх зараз замовляють в п’ять разів більше. Українці стали активно запасатися зовнішньою пам’яттю. У три рази частіше стали купувати карти пам’яті, віддаючи перевагу їм над аксесуарами, чохлами і склом. Попит на флешки і зовнішні жорсткі диски також підріс “, – йдеться в повідомленні.
В цілому обсяг замовлень через інтернет збільшився більш ніж на 30%, зазначають в Vodafone Україна.
Водночас, на третину впав попит на навушники, смарт-годинники та інші девайси, що “носяться”.
“В середньому на 30% знизився попит на все, що носиться, зокрема, навушники і смарт-годинник – носити їх стало нікуди”, – вважають в компанії.
Зазначається, що в Києві частота покупок в Vodafone Retail збереглася на колишньому рівні. А от покупці з регіонів стали частіше замовляти в інтернеті. Водночас динаміка зростання замовлень зворотньо пропорційна розміру населеного пункту: чим менше місто, тим більше спостерігається приріст замовлень через інтернет.
“Так, Харків, Дніпро і Львів демонструють приріст у 30-40% в порівнянні з докарантинним часом. В цей же час в Полтаві, Миколаєві та Чернівцях спостерігається потрійне зростання кількості замовлень через інтернет. Найекономніші – це Вінниця та Житомир”, – підрахували в компанії.
Нагадаємо, скільки вінничан користуються інтернетом.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook