Протягом кількох місяців команда однодумців працювала над створенням головного культурного бренду нашої області – логотипу «Щедрик». Результат цієї роботи представила Вінницька облдержадміністрація.
«Враховуючи всесвітню славу твору М.Леонтовича, в логотипі поєднано символи, які асоціюються з «Щедриком» як в Україні, так і за кордоном: ластівка і сонце, дзвоники і нотний стан, і, звичайно ж, перші чотири ноти твору, за якими «Щедрик» впізнають в усьому світі», – йдеться у повідомленні.
Різноманіття кольорів і супровідних змістів створюють логотипу широке варіативне коло не змінюючи суті, він може трансформуватись як в афішу, так і в мурал, в поліграфічний продукт і в сувенірну продукцію. Таке функціональне багатство робить його універсальним.
Наш «Щедрик» лунає в усьому світі, вражає кожного і резонує з мільйонами сердець. «Щедрик» об’єднує країни і континенти, але варто пам’ятати, що «Щедрик», як і його автор Микола Леонтович, народились тут, на Вінниччині, і ввібрали в себе все багатство музичної палітри рідного краю. «Щедрик – мелодія Вінниччини», відтепер це лунатиме всюди!
Нагадаємо, у Вінниці відбудеться акція на підтримку концертної індустрії.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook