На підставі постанови Кабміну від 11.03.2020 р. №211 “Про запобігання поширенню на території України короновірусу COVID-19” в управлінні патрульної поліції у Вінницькій області прийом громадян — обмежено.
Ведеться прийом лише з невідкладних питань, а саме:
- Видача евакуйованого транспортного засобу;
- Повернення посвідчення водія відповідно до судового рішення (за умови закінчення строку дії тимчасового дозволу на право керування та за наявності судового рішення).
“З усіх інших питань просимо звертатися до УПП у Вінницькій області ДПП письмово на адресу: 21010 м.Вінниця, вул.Ботанічна, 24 або на електронну пошту: [email protected]”, — інформує патрульна поліція Вінницької області.
Там звертають увагу вінничан на вимоги щодо оформлення таких звернень. Вони зазначенні в Законі України “Про звернення громадян”. Згідно з ст.5 цього закону, письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
З метою спрощення процедури оформлення письмових звернень громадян особа може подати звернення шляхом заповнення відповідної форми (з підписом заявника), яку можна отримати на сайті патрульної поліції України.
Нагадаємо, вінницька обласна дитяча клінічна лікарня змінила порядок роботи.
Слідкуйте за новинами у Телеграм
Ще більше фото в Instagram
Підписуйтесь на нас у Facebook